|
Post by Chirá on May 26, 2009 10:19:38 GMT -12
chirá havede iført sig sit løbetøj og og et pandebånd med lys i hun løb med høj fart gennem skoven og stoppede op i en lille lysning og så sig om det var mørkt men dog lyste månen klart på himmlen chirá satte sig ned og hev efter hveret da hun havede løbet meget hurtigt og længe hun tog sit pandebånd af og slukkede den lille lampe hun lukkede øjne og lagde hoved tilbage og prøvede at kontrolere sit ådedræt og få sin puls ned men det hjalp ikke særlig meget. hun åbnede øjne med et sæt da hun mente at have hørt noget men hun kunne ikke få øje på noget i mørket mellem træerne selv om hun virkelig prøvede alt hvd hun kunne så hun sukkede dybt og lukkede igen øjne i mens hun stadig prøvede at krontrolere sig selv dog stadig uden held...
|
|
|
Post by Alice on May 26, 2009 19:57:23 GMT -12
Alice var ude på en af sine ture, hun elskede bare at rende rundt i skoven om natten hvor ingen var der, så var der altid plads nok til at være sig selv. Ikke at det ragede hende hvad andre mente, men det var nu rart nogle gange, hun så en skikkelse ligge i en lysning nær Cullen huset og hun var hurtigt nede på jorden igen. Hun gik med helt lydløse skridt, som om hun svævede og holdt sit åndedrat utrolig lavt. Hun nærmede sig roligt skikkelsen og kunne nu lygte det ikke var en vampyr. "Hvad laver du her ?" hendes stemme var roligt og fattet, slet ikke kold eller ond som mange nok ville havde troet den ville være når den kom fra en der ville beskytte sit territorie. Alice stod med hænderne på ryggen og smilede med et blidt og lidt provokerende glad smil.
|
|
|
Post by Chirá on May 27, 2009 2:47:10 GMT -12
Chirá så op på kvinden og smilede svagt "mit navn er Chirá Numik Von Swira" sagde hun med en tydelig fransk acsant hun kom op at stå og så igen på kvinden dog med et mere undersøgende blik denne gang "jeg er skam bare ude og løbe mig en lilel aften tur" sagde hun roligt da hun ikke vidste hvad hun ellers skulle sige... hun smilede dog stadig roligt og følte sig på ingen måde truet eller provokeret af den fremmede kvinde's måde at være på da hun nomalt ikke dømte folk.
|
|
|
Post by Alice on Jun 5, 2009 9:03:28 GMT -12
Alice så pigen an og nikkede lidt til det hun sagde. "Du går på gymnasiet" sagde hun bare lige ud i det blå, der var ikek rigtig nogen mening i det. Hun så så lidt rundt og snurrede kort rundt om sig selv og var dermed en lille smule tættere på pigen. "Mit navn er Alice Cullen, og som de kan se en senior for dig" sagde hun med et roligt smil og en helt rolig stemme. Hun gik så lidt rundt om pigen, hele tiden med ufattelige yndefulde bevægelser, og helt lydløse. "Hvad laver en vampyr her, ude og løbe, ikek lige frem, det gør vampyre bare ikke lige, der er altid noget bag det" sagde hun med en helt stille stemme, som om det bare var vindens hvisken. Hendes stemme var blid, men kold på samme tid.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 5, 2009 9:12:18 GMT -12
Chirá smilede roligt og slog en lille let latter op "jeg er skam ikke nogen vampyr jeg er ønsker kun at blive en" sagde hun og smilede det var tydeligt at se i hendes øjne at hun mente hvad hun sagde da hun på alle måder var helt rolig og ærlig hun så lidt på kvinden "men du er en ikke sandt ?" spurte hun da hun efter at have studeret vampyre meget længe og mødt et par stykker havede lært at spotte dem rimmelig hurtigt dog var der nogen hun var i tvilv om som hun var det nu
|
|
|
Post by Alice on Jun 5, 2009 9:18:18 GMT -12
Alice så på hende, og fattede ikke hun lige havde sagt det, det var jo slet ikke det hun ville. Hun så på pigen med kolde øjne. "Du må være syg, vampyre er en myte, fatter du ikke en spøg" hendes stemme var håndlig næsten ond og hun gik lidt mere fast i jorden, så man faktisk kunne høre at hun gik og man ikek bare troede hun svævede eller noget i den stil. Hun rystede på hovedet af pigen og grinte af hende. Hun kunne jo ikke lade hende vide at hun var en, så vilel hemmeligheden om Cullen familien være ude, og det ville hun aldrig lade ske.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 5, 2009 9:25:57 GMT -12
Chirá så på hende med rolige øjne og tog en lille kniv op og skar et fint snit i den ene håndflade inden hun smed kniven væk og lod blodet glide fra hendes hånd "jeg ved i findes jeg har mødt en cullen men der var jeg i tvilv men en anden vampyr fik mig til at se at i findes" sagde hun roligt og fik et fært blik i øjne som om at hun bare ønskede at tire Alice til at gøre noget eller bare afsløre sig selv "jeg er ikke så dum som jeg ser ud ... jeg ved meget om jeres slags men bare rolig jeg siger ikke noget" sagde hun og smilede skevt inden hun satte sig op af et træ hun kløede sig lidt på halsen med det resultat at blodet fra hendes hånd blev tværet ud på hende's hals og lidt ned af hendes arm der løv ikke særlig meget da såret ikke var så dybt men det virkede af meget
|
|
|
Post by Alice on Jun 5, 2009 9:30:52 GMT -12
Alice lugtede blodet, og prøvede at holde sig fokuseret. Hun ville ikke miste kontrol nu, specielt ikke efter lige at have spist så ville hun jo slet ikke kunen drikek det hele. "Du er virkelig sindsyg, vampyre findes ikke, de er bare en myte som forældre fortæller for at skræmme deres børn" sagde hun med kold stemme og stalte sig med ryggen halvt til hende, og vilel ikke gøre noget, hun holdt munden lukket da hun mærkede sine hugtænder vokse en smule. Blodet gjorde noget ved hende og det var ikke godt.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 5, 2009 9:37:46 GMT -12
"lyv ikke for mig alice jeg ved det" sagde hun roligt med sin nomale søde stemme "jeg ved det hele og desuden så er det ikke alle forældre der bruger det til at skramme" påpejede hun og smilede roligt og så stadig på hende med de underlige øjne som om at hun bare ville tire hende hun rykkede bevist tættere på og slikkede lidt af blodet af sim arm så man bedre kunne se det nye blod glide ned "ummm det smager godt men det dufter sikkert endnu bedre" sagde hun og smilede skevt og tog ikke øjne fra Alice
|
|
|
Post by Alice on Jun 5, 2009 9:43:55 GMT -12
Alice kunne ikek holde den pige ud hvad vilel hun det var så irriterende, ønskede hun så meget at dø. Alice vente sig úden lyd og hurtigere end øjet kunen blinke, og grem pigen hårdt om halsen og kastede hende mod et træ. Hun var hurtigt henne ved hende igen og samlede hende op i håret, og så på hende med rasende øjne, noget man faktisk kun så på Alice når hun var lige ved at tikke af, og det var kun sket en gang før i hele hendes liv. Hun holdt hende op i håret og holdt godt fast. "Leger man med ilden bliver man brændt tøs" sagde hun koldt, det lignede slet ikke Alice at være sådan, men der var jo nok en grund til det, men det var der bare ikke mange der vidste. Hun havde været meget humør svingende for tiden, så det var ikke altid lige let at være ved siden af hende. "Du må virkelig ønske at dø når du tirre folk på den måde" sagde hun koldt, og smed hende hårdt ind i et træ der var cirka 50 meter fra der hvor hun stod og begyndte så at gå væk for ikek at skulle miste kontrollen helt.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 5, 2009 9:53:57 GMT -12
Chirá sagde ikke noget men da hun lenede ved det sidste træ så hun blot op og slog en latter op den var kold og nedgørene som gjorde hun nar af Alice "ja det er nok det der er galt men det er det jeg ønsker og det kan du ikke lave om på" sagde hun og grinede igen høj og sygt som om at det der lige var sket morede hende voldsomt hun slikkede lidt af blodet af sin arm igen og smilede roligt " men jeg skulle måske fortælle jægerne at der er vampyre i skoven ?" sagde hun roligt blodt for at tire Alice ydeligere hendes hjerte slog roligt og viste tydeligt at hun på ingen måde var bange
|
|
|
Post by Alice on Jun 5, 2009 9:59:00 GMT -12
Alice vente sig ikke mod hende og lo bare. "Hvem ville tro en syg pige som dig, jeg frygter ikke dig, jeg frygter ingen, så hold dig væk fra mig eller det vil blive det aller sidste du gør" sagde hun med en kold stemme som skar gennem mag og ben. Alice gik roligt væk fra hende, med hendes lydløse nærmest svævende skridt. Hun var virkelig ikke i humør til det. Hun gad ikek, Esme havde jo ret hun havde ikke brug for menneskeblod, det var bare noget dårligt stags, dyreblod var fint nok.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 5, 2009 10:31:19 GMT -12
Chirá kom op og stå og så på hende med et roligt blik i øjne ”jeg siger ikke noget så længe jeg selv ønsker at bliv én men tro mig jeg ved hvem jeg skal gå til for at finde en der vil tro mig” sagde hun helt roligt med sin normale søde stemme som at det det var det mest normale i verden hun stod og sagde ”men hvis du heller ikke vil hjælpe mig så må jeg jo bare blive ved med at opsøge alle vampyrerne her i byen til jeg finder en der vil” sagde hun sødt med en rolig stemme stadig som om at det var helt normalt ”men hvis jeg ikke kan blive en af jer og altså ikke finde en der vil forvandle mig så kan det være jeg kommer til at røbe nogen ting for de forkerte personer” sagde hun roligt med den samme stemme som før som at hun kun sagde det for at tiere Alice selv om det var tydeligt at høre at hun mente det hun sagde.
|
|
|
Post by Alice on Jun 6, 2009 20:41:33 GMT -12
Alice flækkede næsten sammen af grin. "Du ved slet ikke hvad det er du ønsker lille tøs" sagde hun og vente sig mod hende med et koldt og ondt smil. Hvis man ikek var en vampyr kunen man nok ikke se det sjove i det, men Alice kunne. "Bare giften der forvandler dig er nok til at du vilel ønske du kunen dø, du ved ikek hvilken smerte vi vampyrer bærer rundt på, vi vil heller dræbe et menneske end gøre dem til en af os, vi er de få der lider under det her, og der skal ikke lide flere" sagde hun med kold stemme og vente sig om igen og satte af og sprang op i et højt træ, og satte sig højt oppe. "Du er bare et svagt menneske, du udgør ingen trussel for mig" sagde hun med et koldt smil og lyttede roligt efter, hun prøvede at se om hun havde tiltrukket nogen af de andre Cullens opmærksomhed men det lød det ikke til.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 6, 2009 22:40:53 GMT -12
Chirá så på hende med rolige øjne der nærmest kunne virke onde ”som du vil … men du kan ikke få mig til at skifte mening jeg vil være som jer om ikke andet så må jeg jo bare finde en rigtig vampyr” sagde hun med en nedladende stemme da hun havde fundet ud af at størstedelen af de vampyrer der var i området ikke drak menneske blod ”og jeg er ikke svag og ikke skør jeg er bare nyskerig og ved hvad jeg vil” sagde hun roligt og så op på hende ”men jeg skal nok lade dig være siden du ikke.
|
|