|
Post by Alice on Jun 9, 2009 0:01:45 GMT -12
Alice grinte koldt, men pludselig stoppede hendes grinen og et roligt og meget blidt blik dukkede op i hendes æjne, hun hopepde ned til pigen igen, og lod roligt sin is kolde hånd kører hen af hendes kind. "Hør på mig, en vampyr der drikker menneskeblod, er lige glad med hvad du vil eller føler, de vil dræbe dig det sekundt de lyster, og du vil ikek have en chance" sagde hun med en blid stemme, den stemme som normalt var i Alices tonefald, hun nussede hende blidt på kinden. "Jeg kan ikek lade mig selv gøre sådan noget mere, jeg skal holde mig fra menneskeblod, for de næstes skyld" sagde hun mildt, og tog pigens hånd og lagde den på hendes mave, så hun kunen mærke hvad det var hun mente, og hvorfor hun nok var flippet sådan ud før.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 9, 2009 7:14:44 GMT -12
Chirá så roligt på hende ”jeg må jo bare prøve” sagde hun roligt og trak sin hånd til sig og så på hende med rolige øjne ”som om at jeg bekymre mig om hvad der vil ske for andre efter det” sagde hun med en stemme så kold at hvis det ikke var fordi man stod og så det ville man på ingen måde kunne høre at det kom fra hende hun så længe på hende uden et ord inden hun vendte rundt og begyndte at gå væk *nårh hun ikke vil så må jeg jo finde en anden og hvis ingen af dem vil hjælpe mig så skal jeg personenligt sørger for at de alle kommer til at fortryde det* tænkte hun bittert men fik hurtigt sine tanker glade igen da hun hadet at være vred på den måde.
|
|
|
Post by Alice on Jun 14, 2009 19:51:41 GMT -12
Alice så bare på hende med et helt roligt blik og så hende gå, hun var på ingen måde sur, eller i hvert fald ikke udenpå. Hun vente sig selv og begyndte roligt at gå lidt men stoppede så op og vente sig mod hende igen. "Hvis du virkelig ønsker det vil det nok også ske på et tidspunkt" sagde hun med en blid og kærlig stemme, hun var helt roligt og vinkede så, selvom hun hadet mennsker lige for tiden prøvede hun at virke venlig og rolig overfor dem. Hun var dog hurtigt væk igen og på vej tilbage mod Cullen palæet.
//out
|
|
|
Post by Chirá on Jun 14, 2009 21:22:40 GMT -12
Chirá så efter hende og smilede med et roligt men ondt *så der en lidt menneskeligt i hende* tænkte hun roligt og begyndte så at gå med rolige skridt tilbage mod byen som hun kom længere væk kunne hun mærke at hun blev sit glade gamle jeg igen og da hun kom ud af skoven var det som om at der aldrig var sket noget hun smilede roligt og forsvandt så…. //out
|
|