|
Post by Esme on May 30, 2009 4:23:02 GMT -12
Esme stod i gangen og prøvede forgæves at rætte på et billede som sad lidt skrævt på væggen , Hun trådte to skridt tilbage og lagde lidt sit hoved på skrå "mm.. det sidder stadig skrævt.." sagde hun en smule sukkende, hun havde en blidt og varmt smil om sine læber og hun lagde lidt sit hoved til den anden side og kiggede så lidt ned af gangen og vendte så lidt sit blik tilbage på det skæve billede på væggen og hun strøg kort sin hånd gennem sit hår og prøvede igen at rette lidt på det og trådte igen to skridt tilbage og lod igen sit hoved vippe sig lidt til den ene side og lod lidt undrende sine læbe bevæge sig lidt mens hun stod der med sin hofte vippet lidt til den ene side så hun støttede sig på sit ene ben, og med sin hånd som hvilte sig studerende på sin hage mens hun kiggede på billedet.
|
|
|
Post by Edward on May 30, 2009 4:27:46 GMT -12
Edward dukkede frem fra sit værelse, han strakte sig og strøg hånden gennem håret, det var skyet udenfor og vejret truet med at åbne for sine sluser. Det generede ham dog ikke, tværtimod var han tilfreds med vejret, han skulle møde sent på skolen den dag. Hans blik fadt på Esme som så ud til at prøve at rette et billede, han smilede det milde charmerende smil folk så godt kendte ”godmorgen” lød hans blide stemme. Han var standsede ved siden af hende med hænderne dybt begravet i de sorte bukser, håret var lige så pjusket som altid men øjnene lyse og klare.
|
|
|
Post by Esme on May 30, 2009 4:35:46 GMT -12
Esme kiggede til siden da hun hørte Edward og hun smilte mildt med et varmt blik i sine øjne "Godmorgen Edward" Sagde hun med et smil og kiggede lidt på billedet og smilte da den nu sad nogenlunde ret og hun vendte roligt blikket mod Edward igen og smilte "Nogle nyheder du har? et eller andet?" spurgte hun med et smil og lod lidt sit blik glide hen af gangen "hvornår skal du møde op i skolen idag?" spurgte hun så med et roligt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå, så hendes chokolade brune hår lidt hvilte sig mod hendes skulder og hun smilte roligt til Edward og gik så roligt hen af gangen og stoppede op foreand vinduet og kiggede roligt ud med et mildt smil "Ah... det ser ud til at vejert bliver lidt larmende.." sagde hun smilende og vendte igen blikket mod Edward.
|
|
|
Post by Edward on May 30, 2009 4:50:26 GMT -12
Han smilede skævt, hun vidste altid når han havde noget nyt at fortælle, udtrykket i hans øjne havde også ændrede sig på det sidste. Mødes med Bella havde generelt forandret ham. Han trak på skuldrene ”jeg er ikke sikker” svarede han mildt og fulgte hende med blikket ”jeg møder klokken ti” fortsatte han og stilede sig ved siden af hende henne ved vinduet, han nikkede vejret var altid gråt i Forks men det passede ham og resten af familien fint.
|
|
|
Post by Esme on May 30, 2009 4:57:57 GMT -12
Hun kiggede roligt på ham og smilte roligt "Hvad forstyrre dig Edward?" spurgte hun så og smilte roligt "jeg kender dig Edward, jeg kan se at der er noget galt, er det noget som du vil snakke om?" spurgte hun med et mildt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og pillede roligt ved sit hår mens hun roligt kiggede på ham med et varmt og blidt blik i sine øjne og kiggede på ham og lagde sine arme over kors og kiggedelidt rundt "Hvad med dine søskende , Edward? Går de også i skolen senere?" spurgte hun med et smil som hun roligt rettede sit blik tilbage mod Edward og smilte mildt.
|
|
|
Post by Edward on May 30, 2009 5:04:17 GMT -12
Han trak på skuldrene ”det er blot et menneske” svarede han ”en kvinde, på skolen” fortsatte han ”Rosalie og Emmett møder også klokken ti, Men Jasper og Alice tager af sted omlydt” svarede han til hendes næste spørgsmål han smilede mildt til hende og lagde en arm om hendes skulder. ”lad os gå nedenunder, jeg har lyst til at spille lidt for dig” sagde han blidt
|
|
|
Post by Esme on May 30, 2009 5:14:18 GMT -12
Hun smilte mildt og hævede lidt sit ene øjenbryn "Edward Cullen dog, har jeg hørt rigtigt? Har du føgelser for hende?" spurgte hun med et stort og mildt smil "Det er jo fantastisk Edward." sagde hun og strøg blidt hans kind med et smil og smilte "Åh, jeg vil være glad for at lytte til dig spille, det er lige hvad som kan gøre min morgen perfekt" Sagde hun med et varmt smil og gik roligt med ham nedenunder , hun holdte hele tiden blikket på ham, hun intresserede sig meget over hvem mon den kvnde kunne være, hun var glad for at Edward fandt nogen som han intresserede sig for, også selvom det var et menneske, og at det kunne være farligt for dem.
|
|
|
Post by Edward on May 31, 2009 1:18:27 GMT -12
Han smilede til hende “jeg er ikke sikker” sagde han mildt “men denne kvinde, er helt speciel, noget ved hende tiltrækker mig” han sukkede “ingen kvinde har nogensinde vækkede denne slags hos mig” han smilede skævt til hende “altså ingen ud over dig” sagde han og blinkede drillende til hende, han førte hende blidt ind i rummet for klaveret stod “problemet er bare den at jeg tiltrækkes af hendes lugt og på samme tid, afskyer jeg den. Lugten af hendes blod er uimodståelig.
|
|
|
Post by Esme on May 31, 2009 1:30:48 GMT -12
Hun smilte roligt "Det er fantastisk Edward, vil du lade mig møde hende engang?" spurgte hun med et mildt smil og kiggede på ham og lo kort af hvad han sagde, en smuk , blid klang, og hun smilte varmt og mildt til ham "Lad det ikke gøre dig bange Edward, du har styr på hvad du vil have, du har ikke brug for alt det menneskeblod." sagde hun med et smil "Og nu hvor du har fundet en som du syntes om, så er det jo en skam at lade det gå, ikke sorn?" sagde hun med et blidt smil og kiggede roligt på klaveret og satte sig roligt ned og lavede godt med plads til ham og kiggede smilende op på ham.
|
|
|
Post by Edward on May 31, 2009 1:53:42 GMT -12
Han smilede varmt, han holdt en del af Esme, hun var den der forstod ham og ønskede det bedste for ham, som en kærlig mor. Han satte sig ved siden af hende og bestrøg en finger over klaverstrengene “selvfølgelig skal du møde hende, når jeg først har taget mig sammen til at snakke med hende” sagde han og smilede ad hendes næste sætning “du har ret, jeg får rigeligt med blod og har ikke brug for menneskeblod” han sukkede men vendte så blikket mod hende med et mildt smil, inden blikket blev vendt mod klaveret. Langsomt begyndte tonerne at forlade klaveret hver gang han trykkede på en af strengene
|
|
|
Post by Esme on May 31, 2009 3:48:11 GMT -12
Esme smilte blidt og mildt og rodede kort op i hans hår "Sådan skal det være Edward, bliv med den tanke." sagde hun med et varmt smil, og da de smukke toner han spillede kom lukkede hun roligt sine øjne som hun sad der, og vuggede sig meget svagt en lille bitte smule fra side til side , hendes bevægelser var blide og elegante som hun vuggede sig fra side til side, dog var der noget dødt i det. Hun havde et blidt og varmt smil på sine læber som hun roligt lyttede til det yderst smukke musik , hendes hænder var foldet sammen i hendes skød mens hendes øjne forblev lukket, hun koncentrerede sig i den smukke musik som gav gendlyd i rummet.
|
|
|
Post by Edward on May 31, 2009 22:47:31 GMT -12
Tonerne forlod klaveret roligt og rytmisk. Tonerne var blide og kærlig som i en modersang. Når han spillede spilede han altid fra sine dybeste og inderste følelser. Ej planlagde han hvordan en sang skulle lyde, blot spillede han sine tanker frie. Hans blik hvilede på klaveret med et kærligt glimt i øjnene og den velkendte smil på læberne. Hans udtryksfulde ansigt var helt ung at se på, blid og tiltrækkende som altid. Når det gjaldt Esme spilede han løs og lod sig blot gå amok.
|
|
|
Post by Esme on Jun 1, 2009 1:41:20 GMT -12
Esme smilte mildt som hun lyttede til den smukke musik, hun elskede sådan når Edward spillede på klaver, det var så smukt som han fik lydene ud af klaveret. Esme smilte roligt og lagde en anelse sit hoved på skrå og betragtede ham roligt som han sad der, og hun rettede roligt sit blik ned mod hans blege fingre som blev trykket på strengene , og gav smukke lyde fra sig, det lød fantastisk, helt fortryllet. Esme smilte mildt og bed sig kort i læben og kiggede roligt på ham og lod igen sit blik glide over klaveret.
|
|
|
Post by Edward on Jun 3, 2009 4:10:55 GMT -12
Langsomt fortonede musikken sig og de blege fingre bevægede sig langsommere ind til musikken helt stoppede. Han smilede varmt da han vendte blikket mod hende ”jeg håber du nød det” sagde han varmt dog kunne han se at spørgsmålet var overflødigt, trods det ønskede han at høre det fra hende, at høre hendes stemme fik ham altid i godt humør, desuden var hun den moderfigur som han havde savnet og havde søgt hele livet.
|
|
|
Post by Esme on Jun 3, 2009 4:18:09 GMT -12
Esme smilte varmt "Jeg elskede det, du spiller så vidunderligt.." sagde hun med et mildt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte varmt og kiggede smilende på ham og strøg roligt sin hånd gennem sit hår lidt og smilte til ham og lagde lidt sit hoved til den anden side og smilte mildt og kiggede roligt på ham "Hvordan går det ellers?" spurgte hun blidt og smilte mildt og strøg lidt sit hår om bag sit øre og lod roligt sine fødder vifte sig lidt frem og tilbage som hun sad det og smilte til ham.
|
|