|
Post by Cheema on Jun 15, 2009 0:14:31 GMT -12
Endnu et foreslag fra moi af. Heldigvis er det ik mig lige nu der sidder og tråde med f.eks. Raymond, men havde det været mig ville jeg blive sindsyg i mit hoved over den billedestørrelse der bliver kørt med da det er noget med at scroole op og ned konstant >.< Jeg ville derfor foreslå der skulle være en regel for hvor stort et billede må være da jeg selv finder det ret så annoying hvis billederne er for store. Det er til at leve med et som Alice's da man godt nok ska scroole, men langt fra ligeså meget
|
|
|
Post by Chirá on Jul 4, 2009 2:49:22 GMT -12
Lyder som en rigtig god idé søde for hader det også selv... men problemt er jo (ved ikke om de også er her men i hvertfald nogen steder) at ikke alle kan finde ud af at lave størgelsen om på et billed hvis de finder det på Google eller hvor folk nu leder henne... men det er en hvertfald en idé jeg er enig med !
|
|
|
Post by Cheema on Jul 4, 2009 2:57:12 GMT -12
Jamen hvis det er det vil jeg med glæde ligge en guide ind til at lave dem om i henholdsvis photobucket og via windows photo manger så alle kan komme til det..
|
|
|
Post by Alice on Jul 4, 2009 4:18:27 GMT -12
Jeg synes det lyder som en helt fin idé da jeg selv tit hader at folk har mega billeder. Ved dog også selv jeg har det nogen gange men hader det stadig.
|
|
|
Post by Chirá on Jul 5, 2009 4:42:42 GMT -12
jah jeg plejer jo bare at bruge tinypic.com til at oploade bidler da jeg ikke har nogen programmer på min pc til det andet end paint og det er for besværligt at bruge efter mit hoved
|
|
|
Post by Raymon on Jul 5, 2009 23:29:17 GMT -12
er nokj enig, kan selv ikke finde ud af at ændre størrelse og den slags, men hvis der en der gider at hjælpe med det så er det fint. Deusden kan det da godt blive indøfrt som en regl da det ser ud til at mange er med på ideen.
|
|
|
Post by Chirá on Jul 6, 2009 0:30:22 GMT -12
godt at høre at du er enig med os søde og jeg vil heller end gerne hjælpe dig hvis det skal være ^^
|
|
|
Post by Raymon on Jul 8, 2009 22:03:13 GMT -12
Tak, det lyder rigtig godt, fra nu af er det så dit job^^
|
|
|
Post by Cheema on Jul 8, 2009 23:20:01 GMT -12
Som sagt ligger jeg gerne en guide ind med at kunne lave billeder om hvis det er.. Desuden Chi er jeg ik sikker på man ka bruge tinypic.com til at lave størrelse om
|
|