|
Post by Rosalie on Jun 6, 2010 7:22:11 GMT -12
Rosalie smilte charmerende og kørte en hånd gennem hans hår "tør du virkelig være alene sammen med mig?" spurte hun drillende og puffede blidt til ham med den ene hånd. hun vente sig om med et glimt i øjet og gik så over til sofaen, lagde sig ned med den ene arm over ryglænet, hun kørte en hånd gennem sit hår mens hun sendte Emmet et muntert smil. "hvad har du så tænkt dig at vi skal fortage os mens der ikke er nogle hjemme??" spurte hun varmt og satte sig op. "noget frækt måske??" tilføjede hun med et frækt smil og lo muntert.
|
|
|
Post by Emmett Cullen on Jun 6, 2010 8:04:15 GMT -12
Emmett så efter hende da hun gik over til sofaen og rejeste sig op. "hmm ja jeg tror jeg var chancen" sagde han og kyssede hende blidt da han kom hen til hende. Han satte sig ved siden af hende og kyssede hende dybt mens han lod den ene hånd glide hen over hendes mave og rundt om hende. Han svarede ikke på det sidste men smilede roligt og så på hende med et udforderne og frækt blik i øjne. Han begyndte at kysse hende blidt på halsen mens han indånede hendes søde duft.
|
|
|
Post by Rosalie on Jun 7, 2010 4:25:31 GMT -12
Rosalie lo muntert og rykkede sig en smugle så der var plads til Emmet ved siden af. Hun lod sine hænder glide hen over hans bare overkrop og kyssede ham blidt tilbage. Hun var så glad for Emmet var kommet hjem, og det bedste var at han havde søret for at der ikke var andre hjemme end dem. Så de havde hinanden helt for sig selv. Hun lagde sig tilbage igen mens hun stadig lod sine hænder glide hen over hans krop.
|
|
|
Post by Emmett Cullen on Jun 7, 2010 7:46:47 GMT -12
Emmett smilede og så ned på hende da hun lagde sig. Sofaen var forholdsvis bred og han lagde sig på siden op af ryglænet og lod roligt den ene hånd vandre op under hendes trøje mens han kyssede hende på halsen. Selv om han kun havede været væk i knap en uge føltes det som flere år og han havede derfor savnet hende utrolig meget og kunne slet ikke holde sig fra hende mere. Det havede taget noget tid at få overtalt de andre til at blive ude af huset men det havede klart været tiden værd.
|
|
|
Post by Rosalie on Jun 7, 2010 8:15:13 GMT -12
Rosalie smilte sødt igen, hun tog blidt fadt i hans ansigt og kyssede ham på munden. hun holde kysset, hun lukkede øjne og nød dyften fra ham. "jeg er så glad for du er hjemme igen" sagde hun da hun havde sluppet kyssedet. hun lagde hoved på hans skuldre og så op på ham med et glad og lykkelig blik. "jeg har savnet dig så utroligt meget, at det næsten gjorde ondt" tilføjede hun med et let suk og lod sit blik glide over til pejsen der vær et skykke væk fra dem. der var ikke længer ild i, men gløderne var der endnu.
|
|
|
Post by Emmett Cullen on Jun 7, 2010 19:15:52 GMT -12
Emmett lod hånden vandre videre op og lagde den på hendes ene bryst hvor han blidt lod sine fingerspidser nusse hende svagt. "jeg lover at jeg aldrig tar afsted uden dig igen skat" hviskede han og kyssede hende på panden. Hånden han havede på hendes bryst lod han kærtegne hende noget mere mens han skillede og kyssede hende dybt på halsen. Han elskede den særlige smag som Rosalie havede og blandet med den skønne duft gjorde det at han som altid havede svært ved at holde sig tilbage. Han mærkede langsomt at hans lem var begyndt at blive stift ved den blotte tanke om at være tættere på hende men dog håbede han lidt at hun ikke ville opdage det da han bare ville komme til at virke for ivrig selv om han virkelig ønskede at være tættere.
|
|
|
Post by Rosalie on Jun 10, 2010 6:50:24 GMT -12
"tak min egen, det er jeg glad for" sagde hun lettet og smilte op til ham. Hun lukkede øjne og nød hans nussen mod hendes bryst. Hun løftede armne og lod begge sine hænder glide blidt og kærligt op og ned ad hans kinder. Hans skæg var dejligt at røre ved syndes hun, og hans krops duft var tiltrækkende på en eller anden måde, og gjorde hun trykkede sig tætter ind til ham. "jeg elsker din duft" mumlede hun og snusede duften til sig, mens hendes hænder stadig gled blidt og kærligt op og ned af hans kinder.
|
|
|
Post by Emmett Cullen on Jun 17, 2010 7:25:12 GMT -12
Emnett kyssede blidt hendes kind og forsatte med at kærtegne hendes bryst men han så opmærksomt på hende. "du er den smukkeste kvinde i verden min egen" hviskede han i hendes øre mens han langsomt lod hånden vandre ned af hendes krop hvor han stoppede mellem hendes ben og blidt kærtegnet hende ude på tøjet mens han blidt kyssede hende flere gange på halsen. Han kunne tydeligt mærke på sig selv at han ved den blotte tanke om at kunne værre tættere på hende havde tændt ham en del dog håbede han et eller andet sted at hun ikke ville ligge mærke til det endnu da han var bange for at virke for ivrig
|
|
|
Post by Rosalie on Jun 18, 2010 5:02:17 GMT -12
Rosalie så på Emmet bybt øjne "tak, i lige måde min skat" sagde hun kærligt og kyssede ham blidt på munden. Hun lukkede øjne og nød hans berørning han havde en blød og dejlig hud, og han dyftede rigtig godt, og hun elskede når Emmet rørte ved hende, det fik hende til at være mere tætter på ham. "jeg ved jeg har sagt det før, men har bare savnet dig så meget og savnet at værre tæt på dig" mumlede hun i hans øre uden at åbne øjne.
|
|
|
Post by Emmett Cullen on Jun 18, 2010 5:22:30 GMT -12
Emmett så hende dybt i øjne i noget tid og lå helt stille i et stykke tid. han hev en smugle op i hendes kjole foran så han bedre kunne komme til med hånden og begyndte at kysse hendes hals igen dog denne gang mere dybt end før. han nyssede hende uden på trusserne i noget tid inden han roligt lod sin hånd glide ind under trusserne og nusse vidre. han's hånd var som altid let som et tegn på at hun til hver tid kunne stoppe ham hvis hun ikke ville da han på ingen måde ville presse hende til noget på trods af at han havde utrolig meget lyst til hende.
|
|
|
Post by Rosalie on Jul 31, 2010 6:27:09 GMT -12
Rosalie nød virkelig hans berøring, hun havde stadig øjne lukkede, hun lød stille sine hænder lide ind under hans trøje, hun nussede ham kærligt på ryggen og lod den ene hånd glide ned mod hans mave, og nussede ham blidt og kærligt under navlen. Rosalie rykkede sig en smugle tætter på Emmet og kyssede ham på halsen, hun åbnede øjne og så på ham med et elskeligt blik.
|
|