|
Post by Chirá on May 8, 2009 5:55:23 GMT -12
Chirá så med et op på ham "jeg ved hvad jeg så og lyset ville ikke kunne lave så stor en forskeld alivel" sagde hun så roligt hun kunne hun rejeste sig op og tørede tårene væk men havede stadig tåre i øjne "jeg vil altså gerne hvide det." sagde hun og tav da hun igen så ned med det skamfulde blik i øjne "men hvis du ikke vil sige det så skal jeg nok lade dig være" sagde hun stille og satte sig igen ned uden at se på ham dog lod hun en lille tåre trille ned af sin kind
|
|
|
Post by Edward on May 8, 2009 23:08:08 GMT -12
Han så på hende i et stykke tid uden at sige nået, blot gloede han dumt på hende. Han trak på skuldrene da hun sagde at hun ville lade ham være i fred hvis han ikke ville sige det, og ej ville han gøre så han åndede lettet op, trak sig længere tilbage ind mod skoven og forsvandt mellem træerne. Hendes tanker forfulgte ham dog fortsat jo længere borte han kom og synet af hende der græd forlod ikke hans sind et eneste sekund, få minutter efter stod han foran sit hus, han endnu engang åndede lettet op og gik indenfor.
///out
|
|
|
Post by Chirá on May 9, 2009 1:16:46 GMT -12
Chira sad stille og lod tårene trille i lang tid inden hun rejeste sig og tørede tårene væk hun sukkede bygt og så lidt rundt *hvor dum kan man være ?* tænkte hun trist om sig selv og sukkede igen trist inden hun begyndte at gå hun gik med rolige skridt i et stykke tid og satte så i løb tilbage mod skolen og mens hun løb forsvandt de triste tanker fra hendes hoved og hun begyndte svagt at smile igen
//out
|
|