|
Post by Jasper on May 28, 2009 7:12:37 GMT -12
Jasper smilede og lagde bogen væk. "Så er jeg vel nok heldig." Han smilede sit velkendte varme smil, der fik hans øjne til at lyse og kunne varme enhver. Han kyssede hende igen og holdt kysset lidt, mens han nussede hende på ryggen. Han ville så gerne fortælle hende, hvor meget hun egentlig betød for hende, men han kunne ikke finde de rette ord, kun i historier og drømme lød det rigtigt, men det ville aldrig virke i virkeligheden.
|
|
|
Post by Alice on May 30, 2009 22:07:45 GMT -12
Alice nød det, det var rart at være i hans arme, rart at vide han holdt af hende. Hun kyssede ham igen og nussede ham blidt i nakken, da de begge var vampyre ville de jo ikke rigtig ligge mærke til hvor kolde hinanden var, det var jo en god ting. Hun smilede og brød ikek kysset på nogen måde, det at han var sammen med hende var tegn nok på at han holdt af hende, og det gjorde hende mere glad end noget andet, hun kunne slet ikek lade ham være og det ville hun heller ikke, han var hendes.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 1:22:38 GMT -12
Jasper sukkede blidt og trak sig en smule væk, han nussede Alices kind og smilede til hende. "Alice, jeg kan slet ikke prøve at fortælle dig hvor meget du betyder for mig... jeg vil gøre alt for dig og det vil knuse mig fuldstændig hvis jeg aldrig nogensinde så dig igen." Han smilede og satte sig på knæ foran hende, mens han forsigtigt guidede hendes hånd overpå sit bryst. "Alt, hvad jeg er, er dit min elskede..." Han smilede og så væk, da han blev genert, han kunne ikke forstå at han lige hvade gjort det. "Alice, jeg... øh... Det må du undskylde, jeg vil ikke gøre dig pinligt berørt."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 1:35:51 GMT -12
Alice smilede sit glade livlige smil og nærmest sprang ned over ham så de begge væltede og lå på jorden. Alice ovenpå Jasper. Hun holdt armene om ham og kyssede ham blidt. Hun kunne slet ikke lade være, han var bare så dejlig i hendes øjne. "Rosen og sværdet" smilede hun. Hun hentydet selvfølgelig til hvad de var, at hun var rosen og han var hendes sværd som beskyttede hende. HUn kyssede ham igen og lå helt roligt oven på ham og kunne tydeligt hører hans hjerteslag hvilket bare fik hende til at smile endnu mere og putte sig helt ind til ham, uden nogne tegn på at ville give slip.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 1:39:39 GMT -12
Jasper smilede og lagde kort en hånd på sin halskæde, han grinede lidt og lagde så armene om hende. "Jeg har endnu ikke fundet en rose, der er din skønhed lige. ikke engang denne smukke nat eller solen eller månen eller alle stjernerne på himlen er smukkere end dig." Han lagde armene om hende og kyssede hende lidenskabeligt og hengivent og overgav sig fuldstændig til sine følelser for hende.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 1:47:20 GMT -12
Alice lå der og bare nød det han gjorde, det han sagde, alt. Hun gengældte kysset og brød det for at rejse sig op. Hun snurrede lidt rundt, og hendes normale livlige smil var som altid plantet på hendes smukek røde læber. Hun lod sig falde ned og sidde da hun begyndte at blive rundtosset, og hun grinte lidt og smilede. "Jeg er nu glad for du tabte til de andre, ellers vilel du nok ikke være kommet her op, og vi ville ikke have kunne være sammen" sagde hun med en blid og glad latter bag.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 1:50:56 GMT -12
Jasper satte sig op og kløede sig i nakken. "Hvis jeg havde vist du var her, havde jeg tabt endnu hurtigere." Han grinede lidt og satte sig bagved Alice med armene om hende. "Alice? Vidste du egentlig vi ville være sammen før det skete?" Han lød en smule nervøs over at komme ind på det emne, men han ville have et svar. "Jeg mener... du kan jo se ting der ikke er sket..."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 2:02:27 GMT -12
Alice blev stille for noget tid, hun havde altid undgået det emne, og det var med vilje hun havde det. For hun havde set han vilel dø, hun havde set hvad der ville ske med ham før det skete, og hun ville helst ikek have det vent om på at hun faktisk kunne have stoppet det. Hun rejste sig op og smilede bare livligt som hun plegede. Hun havde jo set han ville komme før han kom, altså ind i familien, og hun havde set dem sammen, men hun villa bare ikke have den vendt sådan. "Du skal altså lærer ikke at lade far snyde sig til sejren" lo hun, og prøvede med vilje at lede samtalen hen på noget andet, da hun så vidt muligt ville undgå det emne, kun faren og Esme vidste det, ingen andre.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 2:25:00 GMT -12
Jasper nikkede bare og sukkede. Han fik sikkert ikke svar på sit spørgsmål lige nu. Langsomt løsnede han sit greb om Alice og kyssede hende på kinden. "Undskyld jeg spurgte..." Han nussede hendes skuldre og kyssede hende i nakken og rejste sig så, hvorefter han gik over til kanten, hvor han satte sig og skrev videre.
*Vidste hun at han ville komme? var hendes overraskelse bare en facade for at narre hendes elskede til at tro at hun virkelig... NEJ! Hun elsker dig*
Jasper rev siden ud og rev den i stykker, og lod stykkerne blæse ud af hænderne på ham og ud over kanten.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 4:12:39 GMT -12
Alice så på ham. "Du vil virkelig gerne vide det vil du ikke?" spurgte hun, og hendes smil var nu forsvundet. Hun satte sig ned på kanten et lille stykke fra ham og stirrede bare ned af bjerget. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun ville jo ikek få det til at virke som om hun kun var sammen med ham fordi hendes syn havde sagt det. Alice så på stykkerne flyve og tog et af dem, 'Bare en face', ordene gjorde lidt ondt på hende da hun læste dem, og viste derfor ikke Jasper at hun havde læst det og lod det bare flyve sammen med de andre.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 4:25:19 GMT -12
Jasper sukkede lavt og så på Alice, vinden greb hans hår og månen skinnede i hans øjne. "Alice, det er ikke nødvendigt... Jeg elsker dig uanset hvad, og det vil jeg altid gøre." Han tog diskret hendes hånd og smilede til hende. "Bare glem at jeg spurgte, okay min elskede?" Han lagde sig ned på jorden og så op på himlen, et varmt smil formede sig på han læber og han vendte hovedet mod Alice og begyndte lavt at synge:
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 4:31:31 GMT -12
Alice kendte sangen og sang blidt med, hun lagde sig ned og så på Jasper mens hun sang lavt lige som ham. Hun lukkede blidt øjnene og hendes korte strit hår legede blidt i vinden. Hun smilede stort og hendes stemme overgik ikek hans, da hun ville hærer ham, men bare synge lidt med alligevel. Hun krøb roligt sammen med et stort smil og lå der og nynnede nu kun med. Hun var glad.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 4:39:50 GMT -12
Jasper smilede, da Alice sang med. Han lagde roligt armene om hende og holdt hende tæt. "Du aner ikke hvor lykkelig jeg er min skat." Han nussede hende blidt på halsen og kyssede hende på munden og kinderne. "Jeg vil gøre alt for at vi kan forblive sammen... bare os to..." Hans øjne skinnede af lykke og han nussede hende nu nede på ryggen og smilede til hende. "Jeg elsker dig virkelig af hele mit hjerte..."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 4:48:59 GMT -12
Alice smilede og nød at være i hans arme, hun smilede glad og gemte dog lidt sit hoved da hans hånd kørte ned af hendes ryg, det fik hende til at tænke på noget og fik hende til at rødme en smule. Hun forestillede sig lidt ham i bar overkrop, da hun lå med hovedet gemt væk i hans bryst, og det fik hende sådan lidt til at rødme mere, for det bragte lidt minder frem.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 4:53:13 GMT -12
Jasper så ned på Alice og grinede lavt. "Alice? hvis du prøver at gemme dig er det et lidt dårligt sted du har valgt." Han nussede videre, nogle gange oppe ved skuldrene og andre gange nede ved lænden, men aldrig længere ned. Han ville ikke komme til at forskrække hende. "Alice, se mig i øjnene." HAns stemme lød blid og venlig og på ingen måde autoritær eller beordrende. nærmest som havde han spurgt hende om hun ville gifte sig med ham.
|
|