|
Post by Alice on Jun 1, 2009 5:36:24 GMT -12
Alice gemte bare hovedet endnu mere ind til ham, og blev ved med at huske mere og mere, og det fik hende til at gemme hovedet mere, men hun nød dog hans nús virkelig meget. Hun så ikek op på ham et eneste sekund og rystede bare på hovedet da han sagde hun skulle se op, hun ville ikke have han skulle se hun rødmede, for det eneste tidspunkt hun rødmede var når det handlede om noget med seksuel kontakt, eller tanker om det eller sådanne ting, ellers rødmede hun jo aldrig. Hun var den pige der meget sjældent rødmede eller blev genert, men i det her tilfælde, med de billeder i hovedet så var hun.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 5:41:29 GMT -12
Jasper aede hende forsigtigt på håret og grinede lavt. "Du er dejlig, det ved du godt, ikk?" Han sukkede glad og nussede videre, mens han nynnede for sig selv og holdt hende tæt ind til sig. Han hviskede forsigtigt og blidt til hende. "Du er en fantastisk kvinde... Er du sikker på du ikke vil se mig i øjnene?"
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 5:50:47 GMT -12
Alice krøb bare længere ind til ham ved hans ord, da de gjorde godt, hun fik det dejligt af dem, og hun var tryg ved at være tæt på ham, men hun gemte nu stadig sit ansigt. Hun ville jo gerne se på ham, mere end noget andet, men hun kunen bare ikek få sig selv til det. hun vidste næsten godt at han havde regnet den ud, og bed sig lidt i læben, hun så op på ham. Hendes øjne dirrede lidt og hun havde en sød rød farve hen over kinder og næse, som nok så lidt kraftigere ud på grund af hendes blege hud. Hun bed sig roligt i læben og så ham i øjnene og rødmede en smule mere.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 5:54:30 GMT -12
Jasper nussede Alice blidt på kinden og smilede glad. "Hvor ser du smuk ud, når du rødmer. Du skal da ikke være så nervøs over det." Han kyssede hende blidt på panden, næsen og til sidst læberne, mens han nussede hende på ryggen og kort ned over hoften og tilbage på ryggen igen. "Jeg troede ikke du kunne være så genert. Det er jo bare mig skat."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 6:01:40 GMT -12
Alice gemte hovedet igen og bed sig lidt i læben over hans berøringer, hun var jo ikke genert hun var mere sådan bare, ja, hun var sig. Alice så ikke op igen. "..... jeg er ikke nervøs...." kom det lavt fra hende, og det var endnu lavere da hun jo havde sit hoved begravet i hans trøje. Hans berøringer var jo dejlige men det var også dem der skabte billederne, men det vilel hun ikke sige. Hun kunen jo godt lide tanken om dem 'sammen' problemt var nok mest hun ikke rigtig turde gøre det rigtigt, hun var lidt bange for at gøre det.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:06:23 GMT -12
Jasper nussede lidt mindre og lagde bare armene om Alice. Han sukkede lavt og nød at holde om hende. "Alice, er du sikker på der ikke er noget galt? Du behøver virkelig ikke gemme dit ansigt fordi du rødmer." Han rødmede selv lidt og smilede glad. "Prøv at se, hvis jeg gætter rigtigt rødmer jeg også nu."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 6:11:58 GMT -12
Alice så ikke op hun kunne bare ikek få sig selv til det. Han puttede sig ind til ham. "Der er intet galt jeg sværver, det er bare mit hoved" sagde hun da hun ikek lige ville sige direkte hvad det var hun havde i tankerne. Hun nussede ham dog stilel på brystet som et tegn på at hun var okey og han ikke skulle bekymre sig. Alice kyssede ham blidt på brystet da hun ikek ville se op, da det bare ville bringe flere billeder frem som hun nok ikke lige vilel have frem.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:17:35 GMT -12
Jasper lukkede øjnene og prøvede at ligge sig om på ryggen, ved samtidig at trække Alice ind over sig. "Alice, gør det noget vi lige skifter position, jeg er ved at få ondt i siden." Han nussede hende i håret og smilede venligt. "Jeg kan godt lukke øjnene, mens du sætter dig til rette."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 6:26:37 GMT -12
Alice kom med op og lå oven på jasper, dog lå hun ikke så godt. Hun rettede sig lidt til uden at løfte hovedet alt for meget og hun lå helt stille oven på ham, og billederne i hendes hoved blev stærkere og stærkere. Hun flyttede sig lidt i gen oven på ham og sad op i kort tid, da hendes øjne blev helt vide og blanke. Hun sad der helt stille i hele kroppen og helt hvide øjne, hun havde et syn, og det så bare ud til at hun blev så meget mere rød i hovedet af det.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:30:21 GMT -12
Jasper åbnede kort øjnene og så forskrækket på Alice, han satte sig op og lagde armene om hende så hun ikke faldt. "Alice, er du okay?" Han holdt godt fast i hende og vidste ikke helt hvad han skulle gøre, andet end at holde hende og vente på det gik over.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 6:36:11 GMT -12
Alice kom til sig selv efter noget tid, og var mere rød i hovedet end en tomat. Hun gemte sit hovedet så godt hun kunen og blev ved med at ryste på hovedet. Det var et syn, som hun måske godt kunen have undværret lige nu. Det gjorde hun holdt om sig selv og ikek rigtig vidste hvad hun skulel gøre af sig selv mere, hun var ikek bange men det var mere i detaljer end hun havde behøvet. Hende og Jasper havde jo stadig aldrig gjort DET endnu, de havde været ved det nogle gange, men der var altid kommet noget i mellem. Og der havde hun det i farve og der hele lige for øjnene af hende, og så når hun var i hans arme det var ikke lige det hun havde håbet. Hendes øjne blev normale og hun holdt bare om sig selv og rystede på hovedet, og var knald rød i hele hovedet.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:41:26 GMT -12
Jasper så forsigtigt på Alice og aede hendes arm og skulder. "Alice, hvad så du?" Han nussede hende beroligende i håret og sukkede. "Skal jeg hjælpe dig tilbage til huset, skat?" Han brød sig ikke om når hun havde det sådan og slet ikke når det var sammen med ham, så var der en stor chance for at det havde noget at gøre med ham eller Alice og ham sammen.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 6:48:28 GMT -12
"Nej nej jeg klare mig, vi ses der hjemme, jeg skal lige have mig lidt luft" sagde hun og rejste sig og løb hurtigt væk, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre og ville derfor søge lidt for sig selv.
//out
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:54:10 GMT -12
Jasper så efter hende mens han kløede sig i nakken. *Bare hun er okay...* Han trak på skulderen og gik langsomt hjem med tunge skridt. *Bare det ikke er min skyld...*
//Out
|
|