|
Post by Cheema on Jun 17, 2009 3:03:37 GMT -12
Han lyttede til hendes ord og så efter hende da hun gik rundt. "Bare aldrig kalde mig den slags igen for så får du aldrig en chance med at blive forvandlede fra min side af" sagde han med et fnys og rystede let på hovedet. Han havde ikke noget mod mennersker i sig selv, men han ville dog stadig ikke finde sig i alt. Han så let nsygerrig på hende fordi hun havde haft gået rundt og havde sat sig igen. Havde hun mon haft ledt efter noget.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 19, 2009 10:36:34 GMT -12
Chirá så på ham og smilede inden hun gik helt tæt på ham og lagde armene om han's hals "det lover jeg dig og jeg er virkelig ked af at jeg sagde det før jeg ved virkelig ikke hvad der gik af mig" sagde hun stille og så på ham med hunde øjne for virkelig at vise ham at hun skammede sig over at hun havede sagt det hun tog ikke armene til sig igen men hun tænkte heller ikke særlig meget over at hun havede lagt dem der
|
|
|
Post by Cheema on Jun 21, 2009 2:19:07 GMT -12
Han mærkede hun lagde sine arme om hans hals. "Jeg er da ligeglad om du vidste hvad der gik af dig eller ej. Det var ikke særlig pænt" sagde han idet han tog fat i hendes arme og løftede dem op fra hans skulder af. Han ville ikke have den slags lige nu og da slet ikke fra hende når hun havde haft sagt sådan der til ham. Hun havde desuden lyst ham i hovedet for at finde ud af om han var vampyr eller ej. Hun var simpelthen for meget lige nu. Han flyttede sig og begyndte at gå. Om hu gik med eller ej det var han ligeglad med, men sådan en tøs som hende gad han i hvert fald ikke og så var han da ligeglad med hvor meget hun kunne undskylde sin opførsel
|
|
|
Post by Chirá on Jun 28, 2009 19:43:14 GMT -12
Chirá fik det tomme blik tilbage i øjne da han fjernede hende's arme og begyndte at gå *og så fik jeg ødelagt den chance... typisk mig* tænkte hun stille og satte sig på jorden "undskyld" sagde hun stille men vidste at han ville kunne høre det hun trak sine ben op og gemte sit ansigt foran hendes knæ *det er bare så typisk mig ... hvad er det dog der går af mig af tiden* tænkte hun stille men fortvilved og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv
|
|
|
Post by Cheema on Jul 4, 2009 3:01:56 GMT -12
"Jeg kan virkelig ikke bruge dine undskyldninger Chirá" sagde han og rystede på hovedet. Hvis hun nogensinde skulle have en chance var de nød til at starte forfra på et nyt sted for lige nu var hans humør ikke til det og han satte kursen hjem. Hele den måde hun havde været på kunne han ikke acceptere mere for idag, men måske en anden dag.
//out
|
|