|
Post by Alice on Jun 1, 2009 7:05:20 GMT -12
Alle var ude af huset eller næsten alle, Alice sad på sit værelse og så film, og Jasper var nedenunder, hun var ikke helt sikker på hvad han lavede. Og så var der Emmett der bare lige skulel gøre sig førdig så var han også ude af døren. Alice var ikek taget med da hun hellere ville se film, og Jasper var nok ikke taget med fordi Alice ikke gjorde. Eller det var hendes tanke i hvert falde. Alice lå i sin sækkestol, hun lå på maven, næsten helt oppe i det store TV og så en gyserfilm, for hende var den faktisk ikke så uhyggelig, emn mange fra hendes og Jaspers klasse havde snakket om den, og sagt den skulle være rigtig god og rigtig skræmmende. ALice kunne bare ikke se det skræmmende i den, men så dan var det jo bare. Hun slukekde for den da hun ikke gad se mere. og gik hen til vinduet og vinkede farvel til de andre. Esme og Rosalie skulle ud og shoppe, og de tre andre skulle til et eller andet drenge værk. Alice lagde sig ned i sin sækkestol ogen og bare gloede op i loftet.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 7:20:39 GMT -12
Jasper sad for sig selv og skrev lidt i sin bog. Han sukkede for sig selv, da denne historie vill lyde mere som en af hans tanker end bare fantasi.
*Hendes syn hengiver mig i mystik, jeg kan ikke helt forstå hvad hun ser eller hvem. Ser hun mig? Os? Ser hun død? kærlighed? eller bare fremtiden... Ved hun overhovedet, hvad jeg ser? Hvad jeg føler... Ved hun at jeg min søgen efter noget bedre er forbi da jeg fandt hende? at min søgen efter paradis var forgæves...*
Han fik en tåre i øjnene, da han skrev den sidste sætning på siden efterfulgt af sin underskrift.
*Der, hvor hun er, er paradis. Jasper Cullen*
Han rev siden ud og foldede den sammen mens han lydløst gik op til Alices værelse, han bankede ikke på, men skubbede forsigtigt papiret ind under døren.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 7:27:30 GMT -12
Alice lå bare der og stirrede på loftet i lang tid, hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle lave. Hun hørte noget blive skubbet ind under døren og hun gim hen og tog det op, hun læste det og smilede stort. Hun åbnede døren og trak jasper ind på værelset og lukekde efter dem. Hun kyssede ham inderligt og holdt sig ind til ham. "Du er vidunderlig, har jeg sagt det ?" hendes stemme var mild som en sommer dag og hun var meget glad kunen man se. Det var jo så heller ikke ret tit de fik lov at være alene hjemme, da der næsten altid var andre i huset, men i aften var de helt og aldeles alene i huset. Alice holdt ham næsten op af den lukkede dør og så så på ham med stor søde øjne. "Jeg elsker dig" sagde hun med en sød stemme og lod blidt deres læber mødes i et inderligt og lidenskabeligt kys.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 7:31:26 GMT -12
Jasper var først meget overrasket over at blive hevet med ind på værelset, men da Alice kyssede ham slappede han fuldstændig af og lagde armene om hende, mens han nussede hende på ryggen. "JEg tror du har nævnt jeg var vidunderlig et par gange..." Han smilede og så forelsket i hendes øjne, mens han blidt hviskede til hende og nussede hende. "Jeg elsker også dig af hele mit hjerte..." Så lod han deres læber mødes og trak hende tæt ind til sig.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 7:44:53 GMT -12
Alice lod roligt kysset bryde og smilede til ham. Hun var glad for at de var alene hjemme, men det fik hende lidt til at tænke på det syn hun havde haft forleden og hun rødmede lidt da hun stod i hans arme. Hun puttede sig ind til ham og smilede roligt. "Vi er helt alene, ikke ?" kom det pludselig fra hende, hun vidste ikke engang selv hvorfor, ordene slap ligesom bare ud af hendes mund. Og på tone faldet kunen man godt lidt hører hvad det var der var i hendes tanker da hun havde sagt det.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 7:48:40 GMT -12
Jasper så undrende på hende og rynkede panden lidt. "Ja... De andre gik for lidt siden, der er vist kun os to tilbage i huset." Han nussede hende blidt og forsigtigt, mens han smilede til hende. "Vil du invitere mig ind og sidde, eller skal vi bare stå her og pynte i døren?" Han kyssede hende blidt på panden og smilede til hende.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 7:56:20 GMT -12
Alice smilede og gjorde så han kunen komme ind, hun smilede og satte sig selv i sækkestolen, den var lidt som en lilel trone for hende, hver gang hun var på sit værelse sad hun i den, og der var ingen andre der sad i den. Hun smilede til ham og sank lidt ned i den, hun var glad, og alligevel blev hendes syn ved med at poppe op i tankerne på hende, det var lidt som om den ville fortælle hende noget, men hun vidste barte ikke hvad det var. "Det er nu rart, det er sjældent det sker" sagde hun med et smil og puttede sig godt ned i sække stolen.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 7:59:58 GMT -12
Jasper satte sig på knæ bag Alices sækkestol og masserede blidt hendes skuldre. "Nej du har ret... Så kan vi måske få lidt tid til hinanden uden at vi skal flygte ud i skoven." Han kyssede hende blidt, mens lidenskabeligt på halsen, mens han masserede videre. "Hvad skal vi så lave, min elskede? Hvad... Hvad syntes du forresten om det jeg skrev?"
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 8:05:34 GMT -12
Alice nød massagen, men da han begyndte at kysse hende på halsen, kom hun med et mindre suk. Ikke et dårligt et men et nydelses suk. Hun bed sig i læben og så lidt nedaf da det var. Men smilede også. "Det var smuk, som alt andet du skriver" sagde hun med en blid stemme. Hun kunne ikke fortælle ham om hendes syn, det vilel nok bare gå skidt, så hun valgte ikke at sige noget til det med hvad de skulel lave, da det var det eneste på hendes tanker lige nu, altså HAM. Alice sad helt roligt og bed sig stille i læben.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 8:10:23 GMT -12
Jasper kyssede videre og lod forsigtigt sine hænder glide ned forbi hendes bryster og ned på hendes mave, mens han lagde hovedet på hendes skulder. "Var det godt nok til jeg må få et kys af min elskede?" Han nussede hende blidt på maven og satte sig tæt ind til hende med et smil. "Jeg vil bare gerne se dig glad min egen."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 8:15:41 GMT -12
Endnu et lille suk forlod Alices røde læber og hun vendte blidt hovedet mod ham og kyssede ham lidenskabeligt. Det hele var som i hendes syn, hun rødmede lidt men brød ikek kysset, hun ville ikke hun nød det for meget. Alice brød dog kysset efter noget tid og lændte sig helt tilbage, så de sad helt tæt op af hinanden. Hun var glad. "Jeg er glad så længe du er ved mig" sagde hun med en sød stemme og lod roligt hånden nusse hans ben. Hun kunne slet ikke beskrive med ord hvor glad hun var. Den svage rødmen var der dog stadig, men for en gangs skyld var hun fuldkommen ligeglad med det.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 8:18:30 GMT -12
Jasper lagde sig ned ved siden af hende og smilede til hende, mens han nussede hende på maven, han kyssede hende igen og nussede hende på området mellem brysterne og halsen, mens han lagde en arm om hende. "Så vil jeg altid være hos dig min egen."
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 8:22:24 GMT -12
Nogle suk forlod hende igen, hun havde ikke rigtig selv kontrol over det. Hun vente sig mod ham og nussede ham blidt på brystet. Hun kunne godt se hvor det ville ende henne, men hun var jo sammen med ham så det gjorde hende ikek noget. Han kyssede ham blidt på munden og derefter en gang på brystet. Hun var glad for at være sammen med ham, og at det var ham som hun skulle gører det med. "Det er jeg glad for" sagde hun med et blidt smil.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 8:27:11 GMT -12
Jasper nussede stadig videre og kyssede Alice på kinden, men lod nu sin frie hånd glide op af hendes lår dog uden at gå helt op men frem og tilbage på inderlåret. "Jeg vil slet ikke kunne forlade dig min elskede hverken før, nu eller i fremtiden..." Han kyssede hende mere lidenskabeligt på halsen og nussede hende en smule længere op af låret og lidt længere nede mod hendes bryster.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 8:31:14 GMT -12
Sukkene forlod bare de smukke røde læber, og hun vidste ikke helt hvad hun skulel gøre af sig selv, den følelse, den var dejlig men også sådan delvist ny for hende. Hun vidste at Jasper havde prøvet det før nok, men hun selv havde været for genert til sådanne ting. Hun kunen bare ikek sådan noget. Men med Jasper var det okey i hendes øjne, hun vilel ikke gøre det med nogen andre end ham. Alice lukkede lidt benene sammen på refleks da hun begyndte at blive tændt af det, og sukkende blev lidt mere hyppige.
|
|