|
Post by Alice on Jun 2, 2009 5:34:12 GMT -12
Alice rustede på hovedet med et lilel smil og satte sig op og kyssede ham. Hendes kjole som kun var blevet løftet op faldt ned, og dækkede hendes krop igen, uden hun rigtig lagde mærke til det, hun havde fortravlt med at snave Jasper. Hun brød kysset efter lidt tid og så ham dybt ind i øjnene. "Nej det er okey, det vil jo være det samme" sagde hun med et roligt smil, hun rødmede kun svagt, hun skulel nok bare vende sig til tanken om det, det var nok bare det hele, for hun elskede Jasper nok til at ville det, og hun kunne godt lide det han gjorde. Hun var jo bare meget i tvivl om hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 5:59:34 GMT -12
Jasper holdt kysset og tænkte på hvor dejligt hendes læber føltes, da hun sagde nej til at slukke lyset smilede Jasper bare over sit eget dumme spørgsmål. "Selvfølgelig... hvad tænkte jeg dog på?" Han smilede og så kort ned i jorden *Selvfølgelig tænkte jeg på hende... Hendes smil, hendes læber, hendes øjne, hendes krop... Jeg vil have alt hvad hun er...* Han lagde en hånd over hendes bryster og nussede dem forsigtigt. Han kyssede hende intimt på halsen og munden og stillede sig tæt ind mod hende.
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 6:04:34 GMT -12
Alice så på ham og bed sig ldit i læben, hun var nu glad nok og kunen næsten ikke få øjnene fra ham igen, men hun lukkede dog øjnene for en kort stund da hun kom med et lille støn. Hun vidste han var så meget bedre end, havde mere erfaring end hende, så hun følte sig lidt dum, men lod være med at tænke på det, for hun vilel bare gerne være sammen med ham. Hun satte sig over skrævs på ham og lukkede benene om ham så hun kom helt tæt ind på ham og kyssede ham så blidt på halsen som han havde gjort det på hende.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 6:19:21 GMT -12
Jasper stønnede lavt, da Alice kyssede ham på halsen, han lænede sig forsigtigt bagud og kom ned at ligge med Alice ovenpå, langsomt bevægede han sit underliv op og ned i en stille rytme, mens han tog fat i hendes bryster og masserede dem blidt. Han følte sig helt alene med Alice, der var ingen andre i hele verden, kun dem hans rose, som lagde sig om sværdet, han kunne ikke få hende ud af tankerne og langsomt kunne han mærke han blev hård.
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 6:29:09 GMT -12
Alice lod sig roligt glide med ned at ligge og stønnede lidt højere end før da han begyndte på det med sit underlib og hans hænder. Hun kunen mærka han blev hård, og hun kom i tanke om noget af det nogle af pigerne fra deres klasse havde snakket om. Hun kyssede kort jasper før hun lod sig vandre ned og lå med hovedet ikek langt fra hsns lem. Hun trak roligt hans underbukser af, og bed sig lidt i læben. Men lukkede så roligt øjnene i, og log blidt hånden hvile om hans lem mens hun forsigtigt slikkede på det, med små yndefulde bevægelser.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 6:41:11 GMT -12
Jasper smilede glad og lukkede øjnene, da Alice trak underbukserne af ham, han gispede lavt, da han kunne mærke noget vådt mod sit lem. *Det havde jeg aldrig troet hun ville gøre for mig...* Han stønnede lavt og lagde en hånd på hendes kind. "Åh gud... Alice, det er skønt... Bare bliv ved..."
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 6:58:26 GMT -12
Alice var glad da hun hørte de ord, hun vidste at det var rigtigt det hun gjorde, men glad for at indrømme at pigerne fra deres klasse havde givet hende ideen var hun ikek så hun lod være med at tænke på det. Hun fortsatte med de blide slik, og var bare så glad for at kunen gøre noget godt for ham, det var det hun jo ville, hun vilel have ham til at føle lige så godt som hun gjorde. Hun kunne mærke sig selv blive mere og mere våd og klemte lidt benene sammen som hun lå der på knæ ved hans lem.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 7:05:26 GMT -12
Jasper stønnede stadig og satte sig op, han lagde en hånd på Alices bryster og nærmest stønnede i til hende. "Alice, jeg må have dig..." Han lukkede øjnene igen og prøvede at få Alice længere op, så de kunne gå rigtigt i gang, samtidig med at han lagde sig ned igen og stønnede svagt.
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 7:10:38 GMT -12
Alice så på ham, og var glad, hun lod sig roligt tage med op, og stønnede kort. Hun var glad for at han havde kunen lide det så meget, hun havde virkelig gjort sit bedste. Hun kyssede ham inderligt og tog sig sammen til at gøre det hun aldrig selv havde troet hun vilel kunen gøre, og hun lod ham glide ind i sig. Først gjorde det temmelig ondt på hende, og hun bed sig hårdt i læben, men hun prøvede at slappe af, hun vilel gerne gøre det til en uforglemmelig ting denne aften.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 7:19:01 GMT -12
Jasper stønnede, da han gled ind i hende og lagde hænderne på hendes hofter, og lod Alice tage det i det tempo hun nu havde lyst til. "Bare tag dig god tid min elskede... Jeg vil helst have du husker det som noget fantastisk." Han lukkede øjnene og stønnede igen, mens han kælede for hendes bryster igen og nussede hendes mave.
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 7:23:21 GMT -12
Alice trak vejret meget hurtigt og skulel lige slappe af, hun havde ikek regnet med det vilel gøre så ondt. Hun var ikke klar, men det havde hun været lige glad med. Hun stønnede svagt over hans bevægelser, ved hendes barm, og hun støttede stilel af med knæene og fødderne og begyndte svagt at bevæge sig op og ned. Det gjorde ondt i starten, men det hjalp lidt efter lidt og smerten dæmpede ned, hun smielde stille og så på ham med lykkelige øjne, hun havde gjort det hun havde ønsket så meget at gøre for ham, og han så ud til at nyde det, det kunne ikke blive meget bedre i hendes øjne, smerten var intet når hun så hans ansigt, så var hun glad og lyste næsten op.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 7:33:12 GMT -12
Jasper stønnede højt, da Alice begyndte at bevæge sig, han bevægede sig selv langsomt op i hende i og lukkede øjnene, da han nød hendes krop fuldt ud. "Alice, det føles skønt..." Han sukkede og lagde sine hænder om Alices håndled, mens han gjorde alt for at opleve øjeblikket fuldt ud og sukkede og stønnede højere, mens han nogle gange stønnede hendes navn eller efter mere.
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 7:41:01 GMT -12
Alice fortsatte med de små bevægelser, gjorde dem dog bare lidt større. Hendes støn blev højere og mere hyppige og hun var tæt på sit climax desværre. Hun strammede op i sit underliv og gav et højt støn fra sig da hun kom. Hun faldt blidt ned og lå oven på Jasper og trak vejret meget tungt. Hun havde det rart men var også meget udmattet.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 7:46:29 GMT -12
Jasper stønnede højt, da hun strammede og fortsatte lidt, efter Alice var kommet. "Skat? tror du, at du kan klare det lidt endnu? jeg er lige ved at være der selv..." Han håbede inderligt på at hun ville fortsætte og at han så også kunne blive tilfredstillet, ikke at han ikke var blevet det i forvejen. "Jeg vil skal nok prøve at gøre det hurtigt, og så kan vi slappe af."
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 7:53:08 GMT -12
Alice kyssede ham og fik sig sat op igen, dog med lidt besvær, men det lykkedes. Hun vilel gøre alt for Jasper og smilede glad til ham og fortsatte med det hun eller havde stoppet få sekunder før. Hun stønnede svagt og skød lidt ryg, hun strammede lidt op, ubevidst om det faktisk, hun nød det bare og var udkørt i meget af kroppen, da det var hendes første gang var det jo heller ikke nogen helt stor overraskelse.
|
|