|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 7:59:27 GMT -12
Jasper gjorde alt for at blive hurtigt færdig, han stønnede højt, da han endelig kunne mærke det kilde i hans underliv og han pressede sig op i Alice, mens han fik en udløsning. Da han var færdig lagde armene om Alice og trak hende ned til sig for at kysse hende, mens han nussede hende i nakken. "Det var fantastisk min elskede, jeg har så længe ville være sammen med dig..."
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 8:03:50 GMT -12
Alice stønnede højt da han kom inden i hende, og faldet faktisk med ned, han behøvede næsten intet gøre for det. Hun gengældte kysset og lod sig falde ned og ligge ved siden af ham. Hun havde en lile svag rødmen men ikke noget af hvad det havde været, hun kunen dog ikke lade være med at smile stort over det. "Samme her" kom det lavt fra hende.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 21:17:29 GMT -12
Jasper nussede forsigtigt Alice i nakken og smilede til hende. "Så det var også godt for dig? så er jeg lykkelig." Han lagde sig godt ned og lukkede øjnene, mens han sukkede dybt af glæde og lykke. han kunne ikke drømme om noget bedre sted eller nogen bedre tid at være en lige nu og lige her sammen med sin elskede Alice. Han smilede lidt, men åbnede ikke øjnene. "Forresten, vil du love mig at ingen andre får det brev, jeg gav dig, at se?"
|
|
|
Post by Alice on Jun 3, 2009 0:26:08 GMT -12
Alice smilede roligt til ham og kysse ham blidt på kinden. "Det lover jeg" sagde hun glad og lod sig roligt putte ind til ham og lod sine øjne falde i, hun lå der og bare lå. Intet i verden kunen forklare hvor glad hun var, det var en helt ny følelse for hende, og hun elskede den. Hun elskede at ligge der i hans arme og bare mærke han var der, og lytte på hans stemme. Hun var gladere end nogensinde.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 0:57:51 GMT -12
Jasper sukkede dybt og lod sit hoved falde, så han så ud som om han sov. Han tænkte på hvor dejligt, det var at have Alice hos sig at kunne holde om hende og kysse hende. han ville aldrig nogensinde forlade hende. Han grinede lidt og nussede Alice i nakken. "Bliver det sidste gang vi gør det her?"
|
|
|
Post by Alice on Jun 6, 2009 20:33:38 GMT -12
Alice lå helt til ham og nød det, hun nød hans dejlig kold hud mod hendes og hun lukkede roligt øjnene i. Hun rødmede dog da han spurgte, og rystede lidt på hovedet, for hun havde haft det så vidunderligt hun ikke ville have haft den følelse for første og sidste gang, hun vilel føle den igen og igen hvis hun kunne, men kun sammen med Jasper. Hun kyssede ham blidt på brystkassen og lå helt op af ham og puttede sig ind til ham.
|
|