|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 8:34:37 GMT -12
Jasper rykkede lidt på sin arm og så på Alice, mens han fortsat nussede hende lige over stedet hvor hendes bryster startede. "Er du okay, elskede? Skal jeg stoppe?" Han var nervøs, han ville jo ikke gøre noget Alice ikke ville kunne lide men han havde virkelig haft lyst til det i et stykke tid og nu var de endelig alene. "Skat, skal jeg fjerne min hånd." Han rykkede igen forsigtigt sin hånd fra side til side for at få den fri.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 8:39:26 GMT -12
Alice rystede lidt på hovedet og smilede. "Jeg er bare lidt nervøs det er det hele, du skal ikek stoppe, please" hviskede hun blidt i hans øre og nappede ham sødt i øreflippen. Hun var stort set uerfarren så hun var glad nok for at Jasper vidste lidt hvad han skulle, for hun havde ingen anelse. Hun nød alt det han gjorde og ville faktisk ikke have ham til at stoppe. "Undskyld det var en refleks" sagde hun og så lidt væk, hun holdt hurtigt op med at spænde, da det jo ikek engang var med vilje men bare noget der skete, for hun synes jo det var rart. "Du behøves ikek stoppe før jeg siger stop, eller du ikke vil mere" sagde hun så og så sådan lidt væk imens.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 8:49:43 GMT -12
Jasper nussede lidt længere op og ramte med vilje lige kun ved kanten af hendes underliv, mnes han forsigtigt kælede for hendes bryster. "Hvis jeg gør noget du ikke kan lide så lov mig du siger det." Han kyssede hende igen på halsen og fortsatte med at nusse og kæle for hende, mens han hviskede i hendes øre. "Du er fantastisk... Jeg har aldrig elsket nogen som jeg har elsket dig, du er mit et og alt.." Han smilede og bed hende blidt i øreflippen og lod sine fingre køre lige over hendes underliv.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 15:38:11 GMT -12
Alice lukkede øjnene og nikkede. Hendes små suk blev mere og mere hyppige, og også en smule højere. Det var jo også var et tegn på at hun nød det. En sød lyserød farve dannede sig over hendes kinder og næse, og blev mere rød, nu mere han rørte hende. Det var ikke fordi hun ikek kunne lide det, men fordi det var hendes første gang, og hun derfor var lidt genert over sin krop. Alice bed sig lidt i læben for at dæmpe de små suk lidt. Hun ville gerne gøre noget igen, men hun vidste bare ikke hvad hun skulle gøre igen.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 21:24:48 GMT -12
Jasper løftede forsigtigt op i Alices kjole og kyssede hende blidt på munden. Han trak roligt ned i hendes trusser og nussede blidt for hendes blottede underliv. Han kyssede hende lidenskabeligt ned af halsen og plantede et kys på hver af hendes bryster. "Bare tag det roligt, min egen. Vi tager det bare stille og roligt okay?" Han nussede videre og kyssede hende igen på munden.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 21:36:51 GMT -12
Hun var ikke bange for det han gjorde, så længe det var Jasper, hun vidste hun kunen stole på ham, og var derfor ikke bange. Men hun var dog stadig genert over sin krop, og derfor stadig rød i hovedet. De små suk udviklede sig næsten til små læe støn da han havde hevet hendes trusser af, og hun lukkede lidt hånden sammen om stoffet fra sækkestolen, så hun ikek ville lukke sine ben sammen. Hun holdt øjnene lukkede og nikkede lidt, hun var glad og gengældte kysset, men hun ville bare sådan ønske hun vidste hvad hun kunen gøre så han havde det lige så godt som hun havde det.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 21:41:16 GMT -12
Jasper nussede videre omkring Alices underliv og kyssede hende blidt på halsen og munden. "Alice, hvis du vil kan du jo altid nusse mig. Det ville være dejligt." Han trak sig kort væk og hev sin T-shirt af og lagde sig tæt ind til Alice igen og nussede videre. Hun var utrolig smuk og han ville ikke lyve for sig selv og sige at han ikke havde drømt om det her længe. og nu lå hun endelig hos ham, helt alene ingen til at forstyrre dem. det var perfekt.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 21:46:20 GMT -12
Alice så på ham og på hans bare overkrop, hun var lidt glad for at han gjorde noget, altså sagde hvad hun kunne gøre, men alligevel var hun en smule usikker, hun havde længe ville gøre DET, men hun havde ikke haft modet til det. Hun nussede ham blidt på brystkassen og smilede. Hun kunne ikek lade vær med at tænke på hvor dejlig han var, og hvor glad hun var for at de var sammen. Hun kyssede ham blidt på brystkassen og holdt øjnene lukkede. Hun følte lidt hun burde gøre mere end bare det, men hvad vidste hun ikke.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 21:50:15 GMT -12
Jasper mumlede lavt og sukkede af nydelse, han kyssede hende igen og trak nu helt op i hendes kjole, så man kunne se hendes bryster, han lagde blidt en hånd over en af dem, mens han masserede hendes underliv og kyssede hende. "Føles det godt, skat?" Han pirrede hende lidt ved at lade en finger ligge sig lige ved hendes indgang.
|
|
|
Post by Alice on Jun 1, 2009 21:54:28 GMT -12
Alice bed sig i læben og lagde hovedet ind til hans bryst, hun nikkede svagt, da hun ikke kunne få sig selv til at sige noget. Hun stønnede svagt og skød lidt ryg da hans begyndte at drille hende lidt. Det var jo rart for hende, men det var samtidig også så nyt det hele hun vidste ikke helt hvad hun skulel gøre, og gjorde derfor ikke så meget andet end at nusse og kysse ham på brystet. Hun lukkede dog lidt sammen i benene men det var refleks fordi det var så rart intet andet end det, og det kunen man godt se og hører på hende.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 21:59:20 GMT -12
Jasper smilede og lod så forsigtigt sin finger glide op i hende, men kun indtil hun ville sige noget eller lave en lyd. Han kælede blidt for hendes bryster og satte sig på knæ ved siden af hende, for at få et lidt bedre overblik og mere bevægelsesfrihed. "Jeg elsker dig..." Han smilede venligt til hende og åbnede sine bukser og trak ned i dem, men han beholdt underbukserne på.
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 1:23:25 GMT -12
Alice bed sig lidt i læben, da det gjorde en smule ondt, da han stak fingeren op, da det sprang hendes jomfruhinden. Men hun sagde ikke rigtig noget til det da hun vidste det ikek var noget slemt. Hun så op på ham stadig med en svag rødmen over kinder og næse. "I lige måde" sagde hun med et lille smil og nød hver eneste lille berøring. Hun så dog lidt væk da han trak bukserne af, da det fik hende til at rødme mere. Hun kunne godt lide at se ham sådan, han havde en smuk krop, men hun var sådan lidt genert over sin egen.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 4:58:57 GMT -12
Jasper smilede glad til Alice og så kort ned af sig, han stoppede lidt og lod en finger køre over aret på hans bryst fra den aften han blev forvandlet. Hans hånd rystede svagt og han sukkede lidt og lagde så hånden over sin halskæde, mens han smilede og trak vejret dybt. Han rystede svagt på hovedet og lagde sig ned mellem hendes ben. "Hej elskede."
|
|
|
Post by Alice on Jun 2, 2009 5:18:25 GMT -12
Alice så på ham og på aret og ville gerne gøre ham glad, men da han kort efter lå mellem hendes ben, var det hurtigt helt andre tanker der fløj gennem hendes hoved. Hun lagde forsigt armene for hendes mave og bryster, da hun ikek havde det så godt med sin krop, hun skammede sig ikke over den, var bare genert over den. Dog kom der et mildt smil fra hende, og hun så roligt på ham mens hun skjulte sig selv vidt muligt.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 5:26:47 GMT -12
Jasper satte sig på knæ og betragtede Alice med et skævt smil. "Skal vi slukke lyset?" Han kunne godt se at Alice var nervøs og måske gjorde det hende mere afslappet, han ville gerne gøre en masse med hende, men hun var så ny til det så det skulle bare gøres uden for meget rod, bare roligt og afslappet.
|
|