|
Post by Chirá on Jun 15, 2009 11:41:29 GMT -12
Chirá så op på ham med et bedene blik i øjne ”for mig er i ikke uhyre… det er folk som mig der er det” sagde hun stille og tænkte på alle de dårlige ting mennesker havde gjort hvorimod at vampyrer i hende’s hoved kun gjorde hvad de var nød til ”jeg vil jo bare så gerne… og du er den eneste jeg tør lade gøre det” sagde hun stille nærmest hviskende ”men jeg forstår” sagde hun stille og gemte igen sit ansigt væk i han’s trøje *hvad går der dog af mig? Hvorfor tuder jeg sådan? Hvorfor? Hvad er det for noget han væger i mig?* tænkte hun forvirret og anede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv hun ønskede bare så meget at blive en af han’s men noget i hende ønskede kun at være tæt på ham og mærke han’s kolde hud mod hende for selv om den fik hende til at gyse så nød hun kulden fra ham som hun tydeligt kunne mærke gennem sin trøje udenpå frøs hun men indeni blev hun blot varmere end hun havde været før på en helt særlig måde som hun ikke rigtig forstod den mindede hende om kærlighed men slet ikke på samme måde som hun havde følt før men hun kendte jo heller ikke så meget til den følelse så den sære varme forvirrede hende blot mere sammen med de tåre der kom fra hende som hun ikke kunne styre hun knugede sig blot mere ind til ham og lod endnu nogen tåre trille ned af hende’s kinder og ned på han’s trøje.
|
|
|
Post by Raymon on Jun 15, 2009 21:01:49 GMT -12
Han kærtegnede blidt hendes ryg, selv forstod han heler ikke grunden til hendes tårer, betød det virkelig så meget for hende? I så fald vidste hun ikke hvad hun rodede sig ud i “du vil ikke kunne styre din sult, trangen til blod vil gør at du kaster dig over enhver der kommer forbi” svarede han, stemmen var rolig og blid, han prøvede at forklare hende at han selv på en måde savnede sit menneskeliv, han havde nu levet længe og set en del som han havde ønsket han ikke havde set, og dog, en del godt havde han jo også set. Han strøg hende let over hovedet og hendes tanker for gennem hans hoved, smilet forlod dog ikke hans læber, blidt og forsigtigt trængte han ind i hendes sind og med hans evne til at manipulere med folks tanker og følelser prøvede han at lede hendes tanker andre ting. Han tørrede tårerne der trillede ned af hendes kinder bort med den ene hånd og løftede op i hendes hage så hun nu kiggede på ham, blidt lod han sit hovedet lægges på skrå og trykte sine læber mod hendes, langsomt gled hans øjne i og han holdt kysset i et godt stykke tid, hvor han tillod sig at nyde den.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 16, 2009 0:30:44 GMT -12
Chirá gjorde ingen modstand da han løftede hende’s hoved hun smilede svagt og nød det kys han gav hende som hun gengældte fuldt ud hende’s tanker blev ledt en smugle væk men ikke det han gjorde ved hende men af kysset hun lod kysset blive brudt efter lidt tid og hun så på ham med et smil der gik dog kun få sekunder inden tanker igen stod stærkt i hende’s sind dog smilede hun en smugle mere end før ”jeg er ligeglad med alt det… jeg ved hvad jeg vil… og jeg vil så nødig være nød til at tigge en anden om at gøre det…” sagde hun stille og tav hun så ned igen og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv ”men jeg forstår godt hvis du ikke vil” sagde hun stille og sukkede dybt inden hun igen så på ham med de triste men bedene øjne.
|
|
|
Post by Raymon on Jun 16, 2009 4:10:28 GMT -12
Han smilede da kysset blev brudt, ”høre her” sagde han blidt ”det er ikke alle vampåyrer der er som mig, mange har svært ved at styre deres sult, min type af vampyre kaldes de civilliserede vampyrer fordi vi næsten er som mennesker, så prøver du at tigge en anden vampyre om det du beder mig om vil denne sandsynligvis tømme dig for blod uden at give dig det du ønsker” sagde han lidt, han strøg hende blidt oevr kinden og trak sig en smule tilbage.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 17, 2009 1:47:00 GMT -12
Chirá så på ham med rolige øjne og fik med et et bestemt blik i øjne ”jeg tager chancen jeg har muligvis fundet en der vil gøre det men…” hun tav igen og så lidt væk for ikke at møde han’s øjne hun sukkede dybt og vidste at før eller siden ville det jo ske at hun skulle dø og hun ville hellere blive drabt af en vampyr end at dø gammel og vide at hun aldrig fik sit ønske opfyldt hun så op på ham igen og det triste blik var endnu engang tilbage i hende’s øjne ”men… jeg vil hellere kunne være sammen med dig end at få det ønske opfyldt” sagde hun så stille at han kun lige ville kunne høre det hun så ned igen da hun selv syntes at det havde lydt meget forkert det hun sagde og et eller andet sted skammede sig over at have sagt det højt.
|
|
|
Post by Raymon on Jun 17, 2009 4:16:46 GMT -12
Han betragtede hende med nu et tomt udtryk i øjnene, om det sorgede ham vidste han ikke men det gav ham en underlig følelse, ønksede hun virkelig dette så højt? I så fald skulle hun henvende sig til ”den mulig person hun ahvde fundet” for det ville han ikke gør. Han strøg hende blidt over kinden ved den næste sætning, et smil krydsede hans læber igen ”jeg vil hellere hver sammen med dig som menneske, end som vampyr, men..”han tav det ville være dumt at fortsætte så han holdt inde.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 19, 2009 10:33:35 GMT -12
Chirá så roligt på ham "så hvis jeg blir så vil du ikke være sammen med mig?" spurte hun stille og så på ham med bedene øjne "jeg... jeg vil jo bare så gerne... men hvis du vil ha mig betyder det mere for mig" sagde hun så stilel at han kun lige ville kunne høre det hun puttede sig igen ind til ham og anede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv hun kunne ikke tro at hun virkelig havede sagt det høj men nu var det sket og et eller andet sted ønskede hun ikke at hun kunne tag det tilbage for nu var det sagt og hun ønskede virkelig et svar hun ville kunne bruge til noget om ikke andet så for at vide hvor hun stod.
|
|
|
Post by Raymon on Jun 19, 2009 23:10:38 GMT -12
Han smilede “som jeg sagde, du er perfekt som du er, desuden så ja, jeg kan lide dig som du er” han strøg hende blidt over kinden og løftede op i hendes hage, blidt trykte han sine læber mod hende, kysset var så blidt, så kærligt og dog underlig overfladisk, på en måde der ville tænde hende, eller kalde på hende. “ja, jeg vil have dig” hviskede han til svar, stille blidt dog mente han hvert ord.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 20, 2009 0:04:47 GMT -12
Chirá hørte han's ord og lyttede opmærksomt til hvad han sagde og måden han sagde det på ja selv hvordan han øjne så ud og hvordan han's læber bevægede sig mens han sagde det og da han kyssede hende ønskede hun blot mere og hun gengældte kysset fuldt ud hun lod det blive brudt og så på ham og lyttede igen opmærksomt til han's ord hende's smil kom frem igen og det var nærmest ikke til at få væk igen hun omfavede ham og glæden var stor hos hende hvilket også var tydeligt selv om hun ikke sagde en lyd hendes hjerte bankede med et hurtigere hun så op på ham og hende's smil blev blot støre da hun mødte han's øjne
|
|
|
Post by Raymon on Jun 20, 2009 0:14:06 GMT -12
De varme øjne var blide og kærligt. Han trykte hende ind til sig glad fordi han havde lært at styre sig og derfor var på den sikre side. Han vidste at han selv aldrig ville miste besindelsen og gør hende noget. Blidt lod han sin hånd glide kærtegnede hen over hende ryg, han nød at mærke hende varme krop så tæt mod sin egen iskolde krop. Det blide charmerende smil hvilede uafbrudt på hans læber.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 20, 2009 20:31:55 GMT -12
Chirá så på ham med et varmt smil og holdte sig tæt ind til ham hun nød kulden fra ham selv om han var meget kold hun så op på ham og gav ham et blidt kys mens hun stadig holdte om ham hun lod det blive brudt efter hun så ham dybt i øjne med et kærligt blik men sagde ingen ting da hun ikke kunne find enogen ord der ville kunne beskrive hende's glæde godt nok
|
|
|
Post by Raymon on Jun 20, 2009 23:27:16 GMT -12
Han smilede venligt “trods alders forskellen, så passer vi godt sammen” sagde han drillende, og lod sine fingre flette sig ind i hende, hvorefter han lod sit hoved glide på skrå for så at trykke sine kolde læber mod hendes. De drømmende øjne gled i og blidt og roligt lod hans sin tunge glide ind i hendes mund.
|
|
|
Post by Chirá on Jun 28, 2009 19:37:57 GMT -12
Chirá smilede stort men sagde stadi intet til han's ord hun lod sine fingere flette med han's og så ham dybt i øjne med et kærligt blik og da han nærmede sig til endnu et kys mødte hun ham og nød det virkelig hun lod blidt sin tunge lege med han's og hun nød fuldt ud hvert eneste sekundt og gav han's hænder et blidt klem dog uden rigtigt at tænke over det.
//sorry jeg først svare nu men har haft for meget at tænke på til at kunne tråde... men jeg er klar igen ^^
|
|
|
Post by Raymon on Jun 29, 2009 3:08:45 GMT -12
Han holdt k,ysset længe, øjnene var gledet i forlængest men nu gled de op igen, han brød kysset roligt og lod blikket glide ind i hendes øjne med et blidt udtryk og et charmerende smil på de kolde læber. øjnene var fuld af liv tiltrods for hvor død han enlig var inderst inde, han nød hendes selvskab fuldt ud og håbede på at hun nød hans på samme måde.
//det er okay, godt at du er tilbage//
|
|
|
Post by Chirá on Jul 1, 2009 4:16:23 GMT -12
Chirá smilede stort og havede fåtet en smugle farve i kinderne "jeg elsker dig" hviskede hun stille og blikket i hende'a øjne var på ingen måde til at tag fejl af hun omfavnede ham og nød virkelig at mærke han's kolde ydre mod sin varme hud hun så op på ham men anede ikke hvad hun skulle sige til ham selv om hende's øjne sagde en masse.
|
|