Post by Chirá on Jun 4, 2009 8:47:13 GMT -12
Chirá så på ham med tankefulde øjne da hun hørte hvad han sagde men da hun så tænderne hun stivnede og trak hveret hurtigt hun var på ingen måde bange af hvad hun vidste af men noget i hende fik nu en helt anden form for respekt for ham da han forsvandt rejeste hun sig dog og så længe efter ham inden hun begyndte at løbe efter ham dog kunne hun ikke se ham nogen steder hun stoppede op i en anden lysning og så håbefuldt men stadig med de skramte øjne rundt i mørket hun tak han's jakke tættere om sig ióg duftede til den der var kun en maget svag lugt men hun kunne tydeligt lugte at det var ham "du glemte din jakke" nesmest hviskede hun ud i mørket hun så lidt rundt inden hun trak jakken helt på og igen begyndte at løbe bare mod skolen denne gang da hun kom der hen stormede hun op af trappen og ind på en lille værgelse der stod tomt hun tendte en lille lampe og tegnede med det samme han's ansigt som han havede set ud i lyset af månen da han viste hende sine tænder inden hun så på de andre tegninger "hvordan kunne jeg være så dum ikke at se det ? han har jo det hele..." hviskede hun for sig selv og låste døren ved siden af hende inden hun gik hen og åbnede et vindue "jeg burde ikke være her men..." sagde hun stille til sig selv og slukkede lyset for at der ikke skulle være nogen dyr der kom ind hun lagde sig stille ned på det kolde gulv og puttede sig godt ind i jakken "jeg må møde ham igen... om jeg så må tryle ham... jeg ved det er smertefuldt men det er alt jeg ønsker" hviskede hun dog vidste hun ikke hvorfor hun lod sine tanker komme ud "men hvordan skal jeg finde ham.. ? ... jeg skal nok jeg finder ham om så jeg virkelig må gøre noget dumt så vil jeg da prøve alt hvad jeg kan at få ham til at forvandle mig ... nu ved jeg de findes jeg er helt sikker nu" hviskede hun dog stadig uden at vide hvorfor hun pakkede blokken sammen og holdte godt om den inden hun lod sig døse hen i søvnen med drømmen om hvordan hun skulle få ham til at gøre det...
//out
//out