|
Post by Chirá on Apr 18, 2009 4:17:30 GMT -12
Chirá kom løbende, ind mellem træerne i skoven. Hun var iført sit trænings tøj, og holdte en god fart, mens hun løb mellem de små træer. Solen var på vej ned, og den ville være væk om blot få minutter. Chirá stoppede op og så sig omkring, mens hun hev svagt efter hveret, dog var det ikke fordi hun havede en dårlig kondi, men fordig hun havede løbet langt. Hende's lange brunge hår, var sat op i en heste hale, hvilket også var noget man sjælent så ved hende. Hun så sig igen rundt men kunne ikke få øje på nogen. Hun gik roligt hen, og satte sig op af et træ. Hun sukkede dybt, og lukkede kort øjne, mens hun lyttede til hvad der var omkring hende.
|
|
|
Post by Raymon on Apr 18, 2009 4:24:40 GMT -12
En person dukkede op mellem træerne, i hånden holdt han en blok og i den anden en blyant, han kradsede nået ned på papiret omgik imod et træ, hvis man ikke kendte ham eller vidste hvad han var ville man tro at han var så dybt koncentreret at han ville støde ind i det, dog skete dette ikke for han gik uden om den og standsede få sekunder efter, solen var ved at gå ned men han så ikke ud til at have problemer med at skrive selvom lyset var dårligt. Han fornemmede en andens tilstedeværelse og hævede blikket fra blokken og kiggede på den unge kvinde.
|
|
|
Post by Chirá on Apr 18, 2009 4:33:08 GMT -12
Chirá havede fåtet øje på den frammede, og rejeste sig op for at gå der hen, hvilket hun også gjorde, hun gik med rolige skridt, hen imod den unge mand, og stoppede op kort fra ham, "vær hilset" sagde hun, med en venlig stemme, og så på ham med et smil, "forstyre jeg ?" spurte hun, da hun lagde mærke til, at han var ved at skrive noget ned, og at hun nødig ville være i vejen.
//G2G men jeg kommer måske igen om lidt.
|
|
|
Post by Raymon on Apr 18, 2009 4:40:50 GMT -12
Han vendte blikket mod hende og smilede sit charmerende smil “hej” svarede han med en høflig tone og betragtede hende med milde øjne “ikke spor” svarede han roligt da hun spurgte om hun forstyrrede, han gik tit i sine egne tanker men var altid glad for selskab.
|
|
|
Post by Chirá on Apr 18, 2009 5:09:04 GMT -12
"det var da godt" sagde hun med en blid stemme, og smilede stort. Hun gik roligt tettere på ham, og smilede stadig "Mit navn er Chirá Numik Von Swira" sagde hun, og nejede "undskyld tøjet, men jeg var lige ude og løbe mig en tur" sagde hun, og så lidt ned af sig selv. Hun hev elastiket ud af sit hår, og lod det bøglede hår, glide ned af hende's ryg. "hvad hedder du ? hvis jeg da må vide det ?" spurte hun, med en venlig stemme, og smilede stadig stort.
|
|
|
Post by Raymon on Apr 19, 2009 19:59:08 GMT -12
Han smilede skævt til hende da hun nejede, noget han ikke havde set fra en kvinde i mange år, dog minede det ham om sin fortid som han inderst inde prøvede at fortrænge. "mig en ære" svarede han en anelse drillende "Raymon d´abore" svarede han mildt og nikkede blot til hende istedet for at bukke.
|
|
|
Post by Chirá on Apr 20, 2009 6:13:36 GMT -12
"mig en ære" sagde hun, med den blide, og venlige stemme. "hvad var det, du var ved at skrive ned ?" spurte hun nyskerigt, og så på ham, med et sødt smil. Hun satte sig ned, med ryggen op af et træ, og så på ham, med et roligt blik. "vil du gøre mig selvskab, når solen går ned ?" spurte hun, og så mod solen, der ville være væk, om under 10 minutter.
|
|
|
Post by Raymon on Apr 20, 2009 20:43:01 GMT -12
Han smilede mildt "en opgave der skal gøres færdig til næste uge" svarede han mildt "universitetet tager al min tid for tiden så jeg vil heller lave den færdig så jeg har mere tid til mig selv" svarede han mildt. Han satte sig ned overfor hende og skrev få ord til inden han satte et punktum og vendte blikket mdo hende "ja hvorfor ikke" svarede han til hende admodning om at blive til efter mørket.
|
|
|
Post by Chirá on Apr 21, 2009 1:43:33 GMT -12
Chirá smilede sødt og så på ham, mens han skrev færdigt. "hvad skriver du om ?" spurte hun nyskerigt, og så spørgende på ham. hun lænede sig tilbage, og trak benene halvt op under sig, dog uden at sige noget. Hun så på ham i tavshed, og studerede alle han's ansiktstræk, og blev enig med sig selv, efter kort tid, at hun kunne lig hvad hun så.
|
|
|
Post by Raymon on Apr 21, 2009 4:44:50 GMT -12
Han lagde blok og blyant fra sig på græsset og vendte blikket mod hende “hjertets funktion i kroppen” sagde han og uddybede sig ved at forklar “jeg læser til medicin” et skævt smil krydsede hans fine læber, det kridthvide hun der var kendetegnene for vampyr glimtede da solen ramte hans ansigt og de grønne øjne fik et lyst skær og så nærmest ud til at lyse.
|
|
|
Post by Chirá on Apr 21, 2009 5:59:31 GMT -12
Chirá kravlede halvt fram, og satte hænderne i jorden, da hun hørte hvad han sagde. "aj hvor sejt" udbrød hun, og smilede stort. Chirá lagde med det samme mærke, til den glimtende hud, og de lysende øjne, dog sagde hun ikke noget om det, og lod sig bare blive betaget, og fanget, af de grønne øjne.
|
|
|
Post by Raymon on Apr 25, 2009 4:20:57 GMT -12
Han smilede “hvad med dig, hvad laver du herude, andet end at træne” sagde han “det var det du lavet ikke?” tilføjede han få sekunder efter, for at spille halvt dum. Dog smilede han fortsat og betragtede hende roligt og med et blide øjne.
|
|
|
Post by Chirá on Apr 25, 2009 5:20:30 GMT -12
"joo, jeg var ude at løbe mig en lille tur, og tænkte på at tegne lidt, inden solen går ned" Sagde hun med et smil, og tog en meget lille tegneblok op af lommen, sammen med en blyant. "Men jeg aner ikke, hvad jeg skal tegne." Sagde hun stille men ærligt, og så lidt rundt, inden hun igen blev betaget, af Han's grønne øjne
|
|
|
Post by Raymon on Apr 27, 2009 20:13:56 GMT -12
Han smilede "du er i en skov, der er en masse du kan tegne" svarede han roligt og med et blidt udtryk i øjnene og et charmernde smil på læberne. han lagde sig ned i græsset "medmindre du vil have jeg står model for dig" sagde han og Han blinkede drillende til hende inden
|
|
|
Post by Chirá on Apr 28, 2009 3:40:34 GMT -12
Chira smilede stort, og så på ham "joo... hvis jeg må tegne dig, ville jeg blive glad" sagde hun spørgende, og satte sig helt hen til ham, dog så hun ikke væk fra ham, et eneste sekundt. "jeg lover, at jeg nok skal gøre mig umage" sagde hun roligt, og ærligt. Hun satte sig til rette tæt på han, og så stadig undersøgende på ham.
|
|