|
Post by Esme on Jun 1, 2009 6:21:37 GMT -12
Hun smilte mildt "Hør, jeg kender dig Jasper, du er som en søn for mig, og jeg holder meget af dig og de andre, så jeg kan sagtens se det, det er Alice, er det ikke?" spurgte hun med et blidt smil "jeg er ikke sur, slet ikke, vi er jo trodsalt ikke en rigtig familie, vores blod er ikke forbundet på nogen måde, og selvom jeg har en moderlig føgelse overfor jer alle 5, er jeg glad for jer to. " sagde hun med et varmt smil og kravlede blidt hen til ham og lagde varmt sine arme om ham og trykkede ham blidt med et mildt smil ham indtil et kram og hun smilte blidt "Jeg lover dig at jeg ikke vil fortælle noget, til i er klar til at fortælle det selv, jeg er sikker på at resten af familien blot vil være glade for nyheden , Jasper." sagde hun med et blidt smil og trak sig en smule væk fra ham og kiggede på ham med et varmt og mildt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå...
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:36:19 GMT -12
Jasper gengældte krammet og smilede glad. "Esme, du er virkelig dejlig at have i nærheden, men hvad nu hvis de andre ikke tager det ligeså godt som dig?" Han lænede sig lidt tilbage og så Esme direkte i øjnene, mens hans smil forsvandt. "Hvad hvis de mener jeg ikke er god nok til Alice?" Han var ikke tæt på at græde, men hans ansigtsudtryk kunne godt narre andre. han var bare nervøs. "Jeg vil virkelig gøre alt for hende..."
|
|
|
Post by Esme on Jun 1, 2009 6:47:21 GMT -12
Hun smilte blidt og mildt "Hør Jasper, både dig og Alice er fantastiske , i kan jo være det perfekte par." sagde hun med et blidt smil "Og jeg syntes at i skal snakke om det med resten af familien, når i er klar til det, men hvis det ikke vil vise sig godt overfor dem, skal jeg nok få snakket med dem." sagde hun med et varmt og blidt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå "Du og Alice er fantastiske, og vi elsker jer alle, s[ jeg er sikker på at de vil forstå jer, mindst ligeså meget som jeg forstår jer, hvad er familier ellers for?" Hun smilte varmt og rodede kort op i hans hår med et mildt smil og kiggede på ham "Alting vil være okay, du skal ikke bekymre dig." sagde hun og smilte blidt.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 6:52:23 GMT -12
Jasper grinede lavt og smilede stort, han krammede Esme igen og sukkede lettet. "Hvad skulle jeg dog ikke gøre uden dig Esme?" Han var så lykkelig over at Esme ville lytte til ham, hun var en perfekt moderfigur og hvis han havde hendes støtte, så ville resten af familien nok også være med dem. "Jeg skylder dig en tjeneste." Han smilede glad og kyssede hende på kinden, mens han grinede af lykke.
|
|
|
Post by Esme on Jun 1, 2009 7:01:44 GMT -12
Hun lo kort og smilte stort da hun så hvor glad han var "Det gør mig mere end glad at du er lykkelig, det er hvad jeg vil have, intet andet, kun at se min dejlige familie lykkelige." sagde hun med et blidt smil og smilte varmt til ham "Jeg kan se at i virkelig gør hinanden lykkelige..." sagde hun med et blidt smil og bed sig lidt i læben "det minder mig lidt om mig og Carlisle" sagde hun med et blidt smil, og et ret så drømmende blik i sine øjne og smilte mildt til ham "Det er fantastisk at være forelsket, syntes du ikke?... det er noget helt specielt... noget som man ikke finder så let... men når man finder det så....så..." Hun smilte og kiggede på ham med et blidt smil ".. så er det så fantastisk.." sagde hun så med et mildt og varmt smil.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 7:27:52 GMT -12
Jasper smilede til Esme og nikkede bekræftende. "Det er som at finde paradis i sin baghave efter man har ledt over hele verden..." Jasper fik et drømmende blik og smilede forelsket. "Det er faktisk Alices skyld jeg kan skrive så meget igen. Hun får mig bare til at føle så mange ting og det gør mig så glad." HAn tog sin bog frem og viste den til Esme. "Jeg har tænkt mig at forære den til hende når jeg har fyldt den helt op. Men det må du ikke sige til hende."
|
|
|
Post by Esme on Jun 1, 2009 7:35:19 GMT -12
Hun smilte varmt og lo kort "Vi er jo nogle håbløse forelskede dimser, syntes du ikke Jasper?" lo hun varmt og smilte blidt og kiggede på bogen og smilte mildt "Det er fantastisk hvordan et menneske kan give et andet mennske så meget inspiration, bare ved at sige tre små ord, tre små ord, som ændre så meget på vores liv, fra dag til dag." sagde hun med et varmt smil "Og self kan det være svært nogle gange, det kan være meget svært, men hvad er kærlighed, hvis man ikke kæmper lidt for den? Vi lever for mange ting Jasper, men hvad lever vi nu mest til? Hvad venter vi på at finde? Kærlighed, det er det vigtigste i vores liv, ligemeget om det er familie kærlighed, eller partners kærlighed, vi søger bare efter kærlighed, ren, dejlig kærlighed." sagde hun og smilte varmt og mildt.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 7:43:42 GMT -12
Jasper lo og nikkede og så på Esme med spøgefulde øjne. "Men nogle af os skal jo lige romantikere. Her vil da være kedeligt hvis det ikke var for os klichéfyldte personer." Han smilede venligt til Esme og grinede lavt. "Jeg kan virkelig godt forstå hvorfor Carlisle valgte dig. Hvis du ikke har noget imod jeg siger det her men du er smuk, omsorgsfuld, filosofisk og romantisk... Jeg ville give min ene arm for en kvinde som dig, men jeg vil give min hele krop og sjæl for Alice."
|
|
|
Post by Esme on Jun 1, 2009 7:56:07 GMT -12
Esme lo kort, den smukke klang af latter som kom fra hende , virkede næsten fortryllende "Har du ret i Jasper" sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og smilte varmt "Mange tak Jasper, Jeg ved hvordan det er... når man er forelsket, så er man bare klar til at spilde sig selv som vand foreand dem.." sagde hun med et blidt smil og et drømmende og forelsket blik kom op i hendes øjne da hun tænkte på Carlisle "Kærlighed.... er ikke kun et ord... det er et løfte." sagde hun og smilte mildt til ham "Når man er forelsket, er man trostig til ens partner, ægte kærlighed er trodstighed for evigt... det er vidunderligt, det er det virkelig.." sagde hun med et drømmende blik og smilte mildt..
|
|
|
Post by Jasper on Jun 1, 2009 8:06:30 GMT -12
Jasper nikkede forstående og tog Esmes hænder med et smil hurtigt kyssede han dem og smilede varmt og bredt. "Esme, du er i sandhed en engel. Jeg lover dig at Alice aldrig kommer til skade så længe jeg er her." Han rødmede lidt og slap hendes hænder med et smil. "Jeg håber hun ved at jeg vil ofre alt for at redde hende..."
|
|
|
Post by Esme on Jun 2, 2009 1:13:28 GMT -12
Esme smilte mildt og kiggede på ham da han kyssede hendes hænder og hun lo kort "Hun er sikker i dine arme, det er jeg sikker på Jasper." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham "Hun er heldig at have dig Jasper, du kan passe godt på hende, og du vil elske hende som nogen aldrig har elsket hende... jeg er dybt taknemlig for at du gør hende så glad som du gør, måske kan du også være et godt eksempel for hende at formindske sin lyst til menneskeblod." sagde hun med et mildt smil "Bare pas på hende Jasper, det er det eneste som jeg vil have, at du passer på hende, og viser hende de rigtige veje at gå i livet.." sagde hun med et sml "Men aligevel, stadig at lade hende tage sine egne beslutninger."
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 5:33:42 GMT -12
Jasper smilede og forstod alt hvad Esme sagde, han havde det selv på helt samme måde som hun havde det med kærlighed, han rejste sig op og så sig lidt rundt. "Esme, Må jeg spørge... vil du... Vil du ikke gå en tur med dig?" Han smilede glad til hende, men han var lidt nervøs i sit kropssprog. "Jeg har bare lyst til at gå en tur... mente det kunne være hyggeligt med en."
|
|
|
Post by Esme on Jun 2, 2009 5:42:42 GMT -12
Hun smilte mildt og rejste sig roligt og smilte varmt til ham "Det vil jeg da meget gerne.." sagde hun med et roligt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte mildt til ham og begyndte roligt at gå med et smil og kiggede på ham "Har du flere nyheder, Jasper?" spurgte hun med et roligt smil og strøg kort sin hånd gennem sit hår og strøg så roligt sit hår om bag øret og kiggede på ham og smilte roligt og mildt og lod roligt sine hænder vifte en anelse fra side til side, og lagde så roligt sine hænder på kors..
|
|
|
Post by Jasper on Jun 2, 2009 5:51:11 GMT -12
Jasper så spørgende på Esme men smilede så og rystede på hovedet. "Nej... jeg tænkte bare du ville gå en tur efter alt det arbejde." Han gik over ved siden af Esme og kløede sig i nakken, hvorefter han nussede hende på skulderen og gik lidt frem. Han fløjtede og nynnede for sig selv og så ud til at være virkelig lykkelig. "Esme... Jeg er glad for du er her i familien. Jeg tror virkelig ikke jeg ville kunne snakke om sådan noget her med f.eks. Rosalie. Hun vil sikkert bare stirre dumt på mig." Han grinede lavt og rystede på hovedet.
|
|
|
Post by Esme on Jun 2, 2009 5:59:20 GMT -12
Hun smilte varmt og kiggede roligt på ham med et mildt smil og lo kort "Tag dig ikke af hende, eller af hvad hun nu vil sige, hun har det hårdt, det ved du godt..." sagde hun med et mildt og varmt smil og kiggede på ham og lagde lidt sit hoved på skrå og smilte mildt "Jeg er glad for at se dig lykkelig jasper, det gør mig meget glad." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og strøg blidt sin hånd gennem sit hår med et blidt smil og kiggede roligt efter ham og foldede roligt sine fingre med hinanden, foreand hende og smilte mildt til ham.
|
|