|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 2:53:48 GMT -12
Jasper var lige så hurtigt hende ved hjorten og greb om dens hals, mens han væltede ind i benene på den, så den faldt til jorden, han borede hårdt sine tænder ind i højre side af dens hals og drak. Da han følte at han var mæt, trak han sig lidt væk og tørrede sig om munden. "Jeg synes det så ud som om jeg vandt. JEG væltede den."
|
|
|
Post by Esme on Jun 6, 2009 3:01:35 GMT -12
Esme blev drukket færdig og hun satte i et elegant spring fra den og smilte roligt og vendte mildt sit blik hen mod ham "Okay, jeg er enig." sagde hun og lo kort og smilte mildt og kiggede på ham "Blev du mæt, søn?" spurgte hun med et roligt smil og lænte sig roligt op af et træ og tørrede roligt blodet af sin mund og kiggede på den døde hjort og smilte roligt og hævede blot en anelse sit øjenbryn og smilte mildt.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 3:12:14 GMT -12
Jasper strakte sig og krammede Esme. "Ja. Jeg har haft en dejlig dag med dig, mor." Han smilede glad og virkede fuldstændig lykkelig. "Det burde vi gøre noget mere. Og måske have nogle af de andre med." Han dansede lidt rundt og grinede for sig selv, næsten uden grund.
|
|
|
Post by Esme on Jun 6, 2009 3:23:49 GMT -12
Hun smilte varmt "Ja, det var en dejlig dag med dig søn." sagde hun med et mildt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte mildt "Ja, vi kan måske få en dag med hele familien engang, det vil være dejligt." sagde hun mildt og kiggede smilende på ham og strøg roligt sit hår om bag øret og smilte varmt og gik roligt hen til ham med et mildt, dog ret dødt smil "Jeg er så glad for at se dig lykkelig søn." sagde hun mildt og smilte varmt..
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 3:41:45 GMT -12
Jasper smilede til Esme og lænede sig frem for at kyssede hende på kinden. "Jeg elsker dig mor." Han trak sig væk igen og nynnede igen, mens han gik lidt rundt mellem træerne. "Vi kunne lave en skovtur."
|
|
|
Post by Esme on Jun 6, 2009 3:52:46 GMT -12
Hun smilte mildt "Jeg elsker også dig min søn." sagde huned et mildt smil og gik roligt efter ham og satte sig så op i et træ og smilte mildt og bed sig lidt i læben og smilte varmt "Ja, det kan være meget hyggeligt." sagde hun smilende og kiggede på ham og lagde en anelse sit hoved på skrå "Leder du efter noget, søn?" spurgte hun smilende og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte mildt.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 4:25:48 GMT -12
Jasper grinede lidt for sig selv og så op på Esme. "Leder vi ikke alle efter noget? Vores eget lille stykke paradis, vores hjem, vores elskede." Han sprang hurtigt op til hende og satte sig ved siden af. "Jeg har fundet hvad jeg ledte efter... en familie, der forstod mig." Han lagde forsigtigt armene om Esme og smilede. "Og det har jeg fundet hos jer..."
|
|