|
Post by Esme on Jun 3, 2009 6:38:32 GMT -12
Hun smilte varmt og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte blidt "jeg vil være glad for at komme herud mere, det er så langt væk fra alt andet.." sagde hun med et blidt smil og kiggede smilende på ham og satte sig roligt op og smilte til ham "mmm.. det ved jeg ikke, hvad vil du lave , søn?" spurgte hun med et blidt og mildt smil, at hun kaldte ham for søn kunne hun meget godt lide, hun elskede sådan at have en moderlig føgelse, den føgelse som hun kun havde en gang i livet før, og som hun nu havde igen.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 3, 2009 6:48:03 GMT -12
Jasper smilede og så lidt rødmende ned i jorden. "Vil du med tilbage og se en film med mig mor?" Han grinede lidt og kløede sig i nakken. "Altså kun hvis du vil..." Han rejste sig og gav tegn til at ville hjælpe Esme op at stå.
|
|
|
Post by Esme on Jun 3, 2009 6:51:44 GMT -12
Hun smilte varmt og mildt "Vil jeg da gerne, søn" sagde hun med et mildt smil og tog blidt imod hans hånd og rejste sig roligt og smilte mildt til ham og rodede kort smilende op i hans hår og smilte mildt og gik så roligt ind i huset med ham og gik roligt ind i stuen med ham og stoppede op og vendte sig roligt mod ham og smilte mildt "Hvad for en film vil du se?" spurgte hun med et varmt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte blidt og mildt og kiggede roligt på ham og lagde lidt sit hoved til den anden side.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 3, 2009 7:01:09 GMT -12
Jasper tænkte sig godt om og grinede så lidt. "Jeg overvejede Dracula... men er det ikke lidt ironisk?" han løb hurtigt op på sit værelse og så efter en film, et smil brød frem på hans læber, da han endelig fandt en film, 'Den Sjette Sans' og løb ned i stuen igen. "lad os se den her?"
|
|
|
Post by Esme on Jun 3, 2009 7:11:33 GMT -12
Hun lo kort og nikkede roligt og kiggede efter ham og smilte roligt "Ja, lad os se den" sagde hun med et varmt smil og tog blidt fimlen og satte den ind i dvd'en og satte den på play og satte sig roligt ned i sofaen og smilte mildt til ham "Kom og sæt dig ved siden af mig søn." sagde hun med et blidt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte mildt til ham og vendte lidt blikket mod skærmen igen og smilte mildt.. Esme smilte blidt og kiggede lidt op på ham igen med et mildt og varmt smil .
|
|
|
Post by Jasper on Jun 3, 2009 7:17:05 GMT -12
Jasper smilede pinligt og satte sig ved siden af Esme, han undgik at se på hende og fokuserede på filmen hele tiden, da den var ved at slutte, sad han tilbage med tårer i øjnene, mens små hulk og snøft kom uregelmæssigt fra ham. Han tørrede hurtigt øjnene, da rulleteksterne kørte over skærmen og hulkede svagt. "Den rammer mig hver gang..." Han så kort på Esme og smilede lidt. "Tak fordi du ville bruge lidt tid med mig..."
|
|
|
Post by Esme on Jun 3, 2009 7:23:01 GMT -12
Hun smilte varmt da hun så tårrene og hun smilte blidt og krammede ham roligt "Altid kære søn, bare sig til hvis du har brug for noget." sagde hun med et blidt smil og kiggede på ham og tørrede varmt de sidste tårre af hans kind væk og hun smilte blidt "Tak for at du er så rar mod mig , det mener virkelig meget for mig.." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham med et dybt seriøst blik, dog et mildt og varmt blik samme tid og hun smilte mildt.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 3, 2009 7:37:49 GMT -12
Jasper krammede forsigtigt Esme og kyssede hende på kinden. "Det er umuligt for mig at være andet end rar mod en så fantastisk mor som dig." Han lagde hovedet på skrå og rynkede panden, med et underligt smil. "Mor... Jeg er sulten..." Han rejste sig op og tog DVD'en ud og lagde den tilbage i æsken.
|
|
|
Post by Esme on Jun 4, 2009 7:00:29 GMT -12
Esme rødmede lidt over hans ord "Syntes du virkelig at jeg er en god mor?" spurgte hun med et blidt og varmt smil og kiggede på ham og smilte og nikkede kort "Kom søn, så går vi ud i skoven." sagde hun med et roligt smil og kiggede lidt rundt og gik roligt ind i hendes og Carlisles værelse, hvor han var og hun smilte blidt "Mig og Jasper går ud i skoven." Sagde hun blidt og gav ham kort en blidt kys på hans kind og gik så tilbage til Jasper og smilte mildt "Kom." sagde hun med et varmt smil og gik roligt ud af døren...
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 1:07:22 GMT -12
Jasper grinede til Esme og fulgte efter hende, mens han fløjtede. "Ja du er en rigtig dejlig mor..." Han fulgte med ud af døren og tog en dyb indånding, mens han lukkede øjnene og begyndte så at fløjte måneskinssonaten af Beethoven. "Er.. Er jeg en... god søn?" Han så lidt nervøst på Esme, men smilede stadig.
|
|
|
Post by Esme on Jun 6, 2009 2:07:41 GMT -12
Esme smilte varmt og kiggede på ham og smilte midlt og kiggede kort og smilte blidt af hans spørgmål og lo kort og lagde sin arm om ham og trykkede ham blidt indtil sig og kyssede ham kort og varmt på kinden "Du er en meget god søn Jasper." sagde hun med et mildt smil og slippede ham så da de trådte ind imellem de høje træer og hun kiggede lidt rundt til hun fik øje på en hjort og hun smilte mildt til jasper "Hvad siger du til hjorte blod?" spurgte hun med et blidt smil og nikkede roligt hen mod hjorten som stod helt fredeligt og spiste græs.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 2:19:43 GMT -12
Jasper smilede og krammede Esme og så roligt over på hjorten. "Jo tak... det kan vi nok lige acceptere." Han smilede i spøg til sin mor og stillede sig klar til angreb. "Normalt vil jeg sige damerne først, men... jeg tror jeg kan nedlægge den før dig." Han smilede og så udfordrende på Esme, dog med et smil på læben og glæde i sine øjne.
|
|
|
Post by Esme on Jun 6, 2009 2:33:19 GMT -12
Esme smilte udfordrende "Arrrr, er du nu sikker, søn?" spurgte hun med et udfordrende blik og smilte roligt og vendte stille sit blik hen mod hjorten og hun smilte mildt og kiggede så roligt på Jasper igen og smilte mildt, dog udfordrende og vendte sig så med blikket mod hjorten, og satte sig ned, i en stilling som om hun skulle binde sine bånd på hendes sko, dog lagde hun sine hånd flader på jorden og hun kiggede med et fast blik på hjorten og et mildt og elegant smil om hendes læber mens hun lidt skævede, smilende, mod Jasper.
|
|
|
Post by Jasper on Jun 6, 2009 2:36:39 GMT -12
Jasper nikkede og blottede sine tænder, han stillede sig klar og grinede lavt. "Jeg skal nok gemme lidt til dig mor, bare fordi jeg skal opføre mig lidt ordentligt." Han ventede kun på Esme, hans hjerte bankede, han kunne høre hjortens puls som et nedtællingsur. "Du siger bare til..."
|
|
|
Post by Esme on Jun 6, 2009 2:47:39 GMT -12
Esme smilte stille og stirrede på hjorten og smilte roligt og lo kort "Okay så søn." Sagde hunmed et mildt smil og blottede stille sine tænder og smilte mildt "Nu!" udbrød hun så og satte i hurtigt løb hen mod hjorten, og lidt fra den satte hun fra jorden og landede på dens ryg og satte sine tænder ind i hans venstre side af halsen og borrede dybt sine negle ind i dens ryg mens den forgæves prøvede at slippe fri fra deres greb.
|
|